// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

دو قهرمان قابل بازی بعدی Heroes of the Storm معرفی شدند

بلیزارد امروز از دو شخصیت قابل بازی Varian و Ragnaros در Heroes of the Storm رونمایی کرد.

امروز در جریان مراسم افتتاحیه بلیزکان 2016، بلیزارد از دو شخصیت بعدی Heroes of the Storm،‌ بازی MOBA‌ رایانه‌های شخصی رونمایی کرد. Varian و Ragnaros که از جهان مجموعه وارکرفت شناخته می‌شوند،‌ به زودی به بازی Heroes of the Storm خواهند پیوست.

Heroes of the Storm Varian Ragnaros

Varian اولین قهرمان مالتی-کلاس بازی Heroes of the Storm است. بسته به سبک بازی خود،‌ شما می‌توانید از Varian به صورت یک Warrior استفاده کننده از سپر یا یک Assassin استفاده کنید. در جبهه Ragnaros نیز، این شخصیت دارای یک مهارت ویرانگر است که شامل امواج گدازه (Lava Waves) می‌شود،‌ با استفاده از این توانایی Ragnaros می‌تواند مینیون‌ها را در یک مسیر بسوزاند.

بلیزارد همچنین با اشاره به توانایی Molten Core برای شخصیت Ragnaros به این موضوع اشاره کرد که با استفاده از این قدرت برروی یکی از برج‌ها،‌ Ragnaros به برج منتقل شده و با اندازه‌ای بزرگتر قادر به دفاع از برج خواهد بود.

 شخصیت واریان از هفته آینده به صورت آزمایشی در Heroes of the Storm در دسترس خواهد بود. عرضه کامل این قهرمان در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) صورت می‌گیرد. رگناروس نیز برای انتشار در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است.

در همین راستا، بلیزارد در جریان سخنرانی یک Heroes Brawl جدید را با نام Blackheart's Brawl معرفی کرد، در این حالت جدید تنها یک تیم دارای مرکز است و تیم دیگر باید سعی کند تا مسیر حرکت کشتی را هموار کرده و مانع از غرق شدن آن شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده