نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

نینتندو سوییچ میزبان مجموعه Nobunaga’s Ambition خواهد شد

قرار شده تا نسخه‌ای از سری بازی‌های استراتژی Nobunaga’s Ambition برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر و توسعه‌دهنده‌ی مجموعه‌ی Nobunaga’s Ambition، نسخه‌ای از این بازی‌ها را برای نینتندو سوییچ، کنسول جدید کمپانی نینتندو، عرضه خواهد کرد. این خبر توسط کوئو شیبوساوا، تهیه‌کننده و بازی‌ساز، اعلام شد که البته وی از اشاره کردن به جزئیات خودداری کرد. شیبوساوا همچنین با لحنی نیمه شوخی-نیمه جدی گفت که ممکن است نینتندو او را از این بابت سرزنش کند؛ اما در هر صورت وی این موضوع را علنی کرده است!

این احتمال وجود دارد که بازی موردنظر کوئی تکمو Nobunaga's Ambition: Sphere of Influence – Ascension باشد که طی روزهای اخیر برای دو پلتفرم پی‌سی و پلی‌استیشن 4 در اروپا و آمریکا عرضه شده است؛ ولی هنوز برای نتیجه‌گیری زود است.

سری Nobunaga’s Ambition شامل بازی‌هایی در سبک استراتژی-شبیه‌سازی تاریخی می‌شود که قدمت اولین نسخه‌ی آن‌ها به سال ۱۹۸۳ بازمی‌گردد. این بازی‌ها برای پتلفرم‌های مختلفی، از NES گرفته تا 3DS، منتشر شده‌اند و در آن‌ها بازیکنان باید با انجام دادن حرکات نوبتی (Turn-based) در نقش فرماندار یا فرمانده‌ی یک سرزمین به مدیریت منابع، نبرد و تعامل دیپلماتیک با هوش مصنوعی بپردازند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده