// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

شخصیت های آخرین بسته الحاقی Hyrule Warriors اعلام شد

استودیو کوئی تکمو (Koei Tecmo) شخصیت‌های آخرین بسته الحاقی بازی Hyrule Warriors را اعلام کرد.

بر‌طبق اعلام استودیو کوئی تکمو دو شخصیت از بازی The Legend of Zelda: A Link Between Worlds که در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ (۱ آذر ۱۳۹۲) بر روی کنسول دستی 3DS منتشر شده است، در قالب یک بسته الحاقی به بازی هک‌-‌اند‌-‌اسلش Hyrule Warriors اضافه خواهند شد.

«راویو» و «یوگا» آخرین شخصیت‌هایی خواهند بود که علاقه‌مندان به بازی فرعی Hyrule Warriors می‌توانند آن‌ها را به عنوان بسته الحاقی دریافت کنند. «راویو» که پیش از این در بازی The Legend of Zelda: A Link Between Worlds آیتم‌هایی را به فروش می‌رساند، هم‌اکنون می‌تواند با از سلاح‌های چکش، عصای یخی، بومرنگ و بمب‌ها به نبرد با دشمنان بپردازد. در طرف مقابل «یوگا» قادر است که از نیرو‌های جادوییش برای از بین بردن دشمنان استفاده کند. تصاویر شخصیت‌های «راویو» و «یوگا» را در زیر مشاهده می‌کنید:

اما ویژگی‌های آخرین بسته الحاقی بازی Hyrule Warriors تنها به دو شخصیت ذکر‌ شده منتهی نمی‌شود. در این بسته الحاقی نقشه جدیدی که براساس دنیای موازی قلمرو «هایرول» در Dark World، معروف به «رورول» طراحی شده، برای حالت Adventure ارائه خواهد شد. در این نقشه ویژگی‌های متعددی تعبیه شده است که از بین آن‌ها می‌توان به جان اضافه و سلاح‌های قدر‌تمند برای شخصیت‌های «راویو» و «یوگا» اشاره کرد. علاوه بر این ۱۷ لباس و ۱۵ پوشش Fairy Wear جدید در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که آخرین بسته الحاقی بازی Hyrule Warriors در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) بر روی پلتفرم‌های Wii U و 3DS عرضه شود. پیش از شخصیت‌های «اسکول کید» از بازی The Legend of Zelda: Majora's Mask، شخصیت «تون لینک» و نسخه مونث «لینک» در قالب بسته‌های الحاقی به این بازی اضافه شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده