نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

عبور بودجه کسب شده برای Wasteland 3 از مرز سه میلیون دلار

بازی Wasteland 3 توانسته در سایت فیگ بیش از سه میلیون دلار بودجه کسب کند.

با اینکه تقریبا دو هفته دیگر تا تمام شدن زمان کسب بودجه بازی Wasteland 3 باقی مانده است، ولی این بازی توانسته تا به امروز بیش از سه میلیون دلار پول جمع‌آوری کند. هدف اولیه این بازی کسب ۲/۷۵ میلیون دلار بود که فقط در طی سه روز کسب شد و با سه میلیونی هم که بازی اکنون موفق به جمع‌آوری آن شده است، توانسته رکود نسخه قبلی خود در جمع آوری بودجه‌ای معادل ۲/۹ دلار را بشکند. همچنین رسیدن بودجه بازی به این مبلغ بدین معنی است که دو مورد از اهداف جدید آن برآورده خواهند شد. این اهداف به شرح زیر هستند:

  • هدف ۲/۸۵ میلیون دلاری: با رسیدن بودجه بازی به این هدف، امکان شخصی‌سازی بیشتر کاراکتر‌ها با لباس‌ها، زره‌ها، کلاه‌خود‌ها و آیتم‌های بیشتر فراهم خواهد شد و آیتم‌هایی که کاراکتر شما استفاده می‌کند (مثل دوربین، بیل و ...) نمود ظاهری هم خواهند داشت و در تصویر وی دیده می‌شوند.
  • هدف ۳ میلیون دلاری: با رسیدن به این هدف یک ماشین همراه و سخنگو با نام Morningstar به بازی اضافه خواهیم کرد. این ماشین هوش‌مصنوعی بالایی خواهد داشت و در نبرد‌ها یا به عنوان یک وسیله نقلیه بسیار کارآمد خواهد بود.

کمپین کسب بودجه بازی تا تاریخ ۱۳ آبان فعال خواهد بود و در صورتی که این بازی بتواند تا آن تاریخ بیش از ۳/۱ میلیون دلار بودجه کسب کند، استودیو اینگزایل، سازنده بازی، امکان طراحی یک لوگو در ابتدای بازی را فراهم خواهد کرد که به عنوان نماد شما در جریان بازی شناخته می‌شود.

Wasteland 3 برای عرضه در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است و پلتفرم‌های مقصد آن هم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده