نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

یوبیسافت: The Division همچنان پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۶ است

یوبیسافت ضمن اشاره به دستاوردهای تجاری‌اش، تأکید کرد که The Division پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ بوده است.

بیشتر از ۶ ماه از انتشار Tom Clancy's The Division می‌گذرد و اکنون یوبیسافت، ناشر و سازنده‌ی بازی، آمار و ارقامی را منتشر کرده که از موفقیت تجاری این کمپانی در ماه‌های اخیر حکایت دارد؛ موفقیتی که بازی The Division در آن نقشی اثرگذار را ایفا کرده است.

یوبیسافت با اشاره به داده‌های آماری دو شرکت NPD و Gfk خاطرنشان کرد که ماه آگوست (مرداد-شهریور) ششمین ماه پیاپی بوده که این کمپانی توانسته جایگاه یکم را، از لحاظ «مقدار فروش از ابتدای سال» (Year-to-date sales) در ایالات متحده، کانادا، اروپا و استرالیا به دست بیاورد. در این میان، سهم یوبیسافت از بازار ایالات متحده ۱۶ درصد، در اروپا و استرالیا جمعا ۱۴/۹ درصد و در کانادا ۱۳ درصد بوده است.

بخش بزرگی از این دستاورد به تولید و انتشار بازی The Division بازمی‌گردد؛ ساخته‌ای که به‌گفته‌ی یوبیسافت همچنان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ به شمار می‌رود. در آن‌سو بازی Rainbow Six Siege با قرارگیری در میان ۱۰ بازی پرفروش آمریکا طی ماه آگوست و Far Cry Primal با راهیابی به لیست ۱۰ تایی پرفروش‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی، هم به سهم خودشان در موفقیت یوبیسافت تاثیرگذار بوده‌اند. کمپانی فرانسوی همچنین در پی آن است تا با ساختن بازی‌هایی که حجم بالایی از «محتویات، خدمات و پشتیبانی غنی» برای بازه‌ی پس از انتشارشان در نظر گرفته شده، مقدار درآمدش را افزایش دهد. ناشر و سازنده‌ی Rainbow Six Siege در پایان اعلام کرد که تعداد بازیکنان فعال این بازی، پس از انتشار بروزرسانی Skull Rain، تازه‌ترین آپدیت آن، نزدیک به ۴۰ درصد افزایش داشته است.

یوبیسافت تا یک ماه دیگر بازی Just Dance 2017 را برای پی‌سی و کنسول‌های خانگی نسل هفت و هشت منتشر و در ۲۵ آبان (۱۵ نوامبر) هم Watch Dogs 2 را برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌کند. این کمپانی برای سال ۲۰۱۷ هم بازی‌هایی مانند Ghost Recon: Wildlands و South Park: The Fractured But Whole را در نظر گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده