// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بهبود حالت Conquest و وسایل نقلیه Battlefield 1 در اثر بازخورد‌های نسخه بتا

دایس در اثر بازخورد‌های طرفداران، تغییراتی در حالت Conquest و وسایل نقلیه Battlefield 1 اعمال کرده است.

پس از عرضه نسخه بتا عمومی بازی Battlefield 1 و دریافت بازخوردهای کاربران از این بازی، استودیو دایس، سازنده بازی، اعلام کرده که این کار با هدفی از پیش تعیین شده در راستای فهمیدن عیب‌ها و نواقص بازی از سوی کاربران انجام شده است. دنیل برلین، طراح ارشد دایس، در این باره می‌گوید:

وقتی ما یک بتلفیلد جدید را می‌سازیم، برای‌مان خیلی مهم است که المان‌های جدیدی را بر روی بازی خود اعمال کنیم. ما می‌خواهیم با این کار همیشه حرفی برای گفته داشته باشیم و این سری را برای کاربران جدید و تازه نگه داریم. همچنین برای ما بسیار مهم است تا بازخوردهای جامعه کابری خود را در راستای تغییرات دریافت کنیم.

بخشی از این بازخوردها بر می‌گردد به تغییر سیستم امتیازات کسب شده در حالت Conquest که در Battlefield 1، این سیستم تغییر کرده است. در گذشته روال کار به این صورت بود که تیکت تیم مقابل را از طریق گرفتن پایگاه‌های آن‌ها یا کشتن‌شان به اتمام می‌رساندیم ولی در بتای بتلفیلد ۱، فقط باید پایگاه‌ها را در اختیار گرفت. هر تیم که بتواند پایگاه‌های بیشتری را از آن خود کرده و آن‌ها را نگه دارد، برنده بازی است. زیرا در غیر این صورت تیکت تیم مقابل به اتمام نخواهد رسید. ولی پس از دریافت بازخورد‌های نسخه بتا، این ویژگی دوباره تغییر یافته است:

دفعه‌ی بعد که شما به بازی کردن بپردازید، تعداد پایگاه‌های در اختیار گرفته شده و همچنین تعداد Killهای شما در نتیجه بازی تاثیر خواهد گذاشت. شما بازخوردهای خود را از این تغییرات اعلام کردید و ما هم بخوبی آن‌چه را که می‌خواستید انجام دادیم.

البته جزئیات بیشتری از این تغییرات منتشر نشده است و اینکه آیا حالت Rush هم تغییر کرده است یا خیر. دنیل برلین در ادامه می‌گوید:

جدای از این‌ها ما بازخوردهای شما را برای حالت Rush نیز خوانده و اطلاعات را بررسی کرده‌ایم. برای ما خیلی هیجان انگیز است که بخش Rush را به بازی بتلفیلد ۱ برگردانیم و برای ارائه بهترین تجربه Rush در این سری، نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد. قطعا تغییراتی را بر روی این دو حالت ذکر شده اعمال خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم.

در آخر برلین در مورد وسایل نقلیه و اسب سواری‌ها صحبت کرد. اینکه این دو بخش نیز تعادل بیشتری را نسبت به گذشته خواهند داشت.

ما قصد داریم تا یک سری تعادل بر روی سایر المان‌های بازی نظیر اسلحه‌ها و وسایل نقلیه اعمال کنیم. The Light Tank در نسخه بتا کمی قوی‌تر از حد معمول خود بود و قطعا در نسخه اصلی بازی این مشکل را رفع خواهیم کرد. همچنین بر روی اسب‌های بازی نیز تغییراتی صورت می‌گیرد. یکی دیگر از بررسی‌های ما در طول بتا این بود که فهمیدیم کاربران به وسایل بیشتری جهت مقابله با وسایل نقلیه بازی احتیاج دارند. به فکر این هستیم تا یک سری گجت خاص را تعبیه کنیم تا بتوانید آن‌ها را بهتر از قبل شناسایی و نابود کنید.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده