// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

جزئیات نسخه آلفای بازی For Honor اعلام شد

کمپانی یوبی‌سافت جزئیات تازه‌ای را از محتوای موجود در نسخه آلفای بازی ٰFor Honor ارائه داده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی یوبی‌سافت که وظیفه انتشار بازی هک اند اسلش For Honor، جدید‌ترین محصول استودیو یوبی‌سافت مونترال را بر‌عهده دارد، در اقدامی محتواهای موجود در نسخه آلفای این بازی را که از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) به مدت سه روز بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود، معرفی کرده است. در ابتدای امر این کمپانی اعلام می‌کند که بازیکنان علاوه بر چهار جنگجویی که پیش از این معرفی‌شده‌اند یعنی Kensei ،Orochi ،Warden و Raider می‌توانند از Conqueror و Berserker نیز استفاده کنند. در بیانیه کمپانی یوبی‌سافت آمده است:

هر‌یک از شخصیت‌ها به مجموعه‌ای از مهارت‌ها، سلاح‌ها، زره، سبک مبارزات و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی مجهز هستند. در آلفای محدود بازی For Honor، بازیکنان می‌توانند برای اولین بار نگاهی داشته باشند به سیستم پیشرفت این بازی که برمبنای مبارزه آن‌ها در میدان نبرد، توانایی‌ها، سلاح‌ها، زره و موارد شخصی‌سازی جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد.

در نسخه آلفای For Honor سه حالت چند‌نفره یک‌به‌یک Duel، دو‌به‌دو Brawl و چهار‌به‌چهار Dominion قابل تجربه هستند که طبق گفته کمپانی یوبی‌سافت هر یک از این سه حالت دارای نقشه‌های متفاوتی بوده و بازیکنان می‌توانند با استفاده از هر یک از آن‌ها، مهارت‌های تاکتیکی خود را بهبود ببخشند. علاقه‌مندان به تجربه نسخه آلفای بازی For Honor می‌توانند به منظور دسترسی به این نسخه در وب‌سایت رسمی این بازی ثبت‌نام کنند.

بازی For Honor علاوه بر بخش چند‌نفره، دارای یک کمپین تک‌نفره با محوریت شخصیتی به نام «آپولیون» بوده که این شخص نقش بسیار مهمی در جنگ هزار‌ساله بین وایکینگ‌ها، شوالیه‌ها و سامورائی‌ها داشته است. بازی موردانتظار For Honor در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده