نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: Overwatch به صدرنشینی خود ادامه داد

بازی جدید شوتر آنلاین بلیزارد یعنی Overwatch توانست مانند هفته گذشته به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار بازی‌ها را بر عهده دارد، این هفته شوتر جدید Blizzard یعنی Overwatch توانست به مانند هفته گذشته به صدرنشینی خود ادمه دهد. این پنجمین باری است که Overwatch از زمان انتشارش توانسته تبدیل به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شود. 

هفته پیش، بازی جدید درخوری منتشر نشد. بازی F1 2016، که هفته گذشته در مکان چهارم قرار گرفته بود، دو پله صعود کرد و به مکان دوم دست یافت. از طرف دیگر بازی Deus Ex: Mankind Divided با یک پله سقوط نسبت به هفته پیش، به مکان سوم رسید. یکی از پرصعودهای این هفته، بازی Lego Star Wars: The Force Awakens بود که علی‌رغم ۳۹ درصد افت فروش، چهار پله صعود کرد و به مکان چهارم جدول این هفته دست یافت.

بازی ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان یعنی Grand Theft Auto V نیز نه تنها به حضور خود در جدول ادامه داد، بلکه یک پله هم صعود کرد و به مکان پنجم دست یافت.  

در مکان ششم، بازی مستقل Rocket League قرار گرفت. این بازی نیز صعود قابل توجهی داشت و نسبت به هفته گذشته، جایگاهش سه پله بهبود داشته است. Uncharted 4، نسبت به هفته گذشته دو پله سقوط کرد و به مکان هفتم دست یافت. No Man's Sky نیز این هفته یک پله سقوط کرد و به مکان هشتم دست یافت.

DOOM بعد از ۲ هفته غیبت در جدول فروش هفتگی انگلستان، دوباره وارد ۱۰ بازی برتر انگلستان شد و به مکان نهم دست یافت. مکان دهم جدول این هفته نیز در اختیار Call of Duty: Black Ops III قرار گرفت. این بازی نسبت به هفته گذشته ۳ پله صعود کرده بود.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۰ سپتامبر مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Overwatch
ادامه صدرنشینی علی‌رغم ۴۲ درصد افت فروش

۲

۴
F1 2016
۴۸ درصد افت فروش و صعودی دو پله‌ای

۳

۲

Deus Ex: Mankind Divided

۵۸ درصد افت فروش و یک پله سقوط

۴

۸
Lego Star Wars: The Force Awakens
۳۹ درصد افت فروش و صعودی چهار پله‌ای

۵

۶
Grand Theft Auto V
۴۷ درصد افت فروش و صعودی یک پله‌ای

۶

۹
Rocket League
صعودی سه پله‌ای

۷

۵
Uncharted 4
سقوطی دو پله‌ای

۸

۷
No Man's Sky
سقوطی یک پله‌ای

۹

۱۴
DOOM
پنج پله صعود و ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش پس از غیبتی دو هفته‌ای

۱۰

۱۳
Call of Duty Black Ops III
صعودی ۴ پله‌ای و ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده