// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

بزرگداشت ۲۰ سالگی Crash Bandicoot با ویدیوی جدید Skylanders: Imaginators

اکتیویژن با انتشار یک ویدیو از بازی Skylanders: Imaginators، بیستیمن سالگرد سری محبوب کرش بندیکوت را جشن گرفت. در این ویدیو تصاویری زیبا را از گیم پلی Skylanders مشاهده می‌کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید

طرفداران Crash Bandicoot خود را برای تازه‌ترین تریلر بازی Skylanders: Imaginators به مناسبت ۲۰ سالگی انتشار این بندیکوت دوست‌داشتنی آماده کنند. در تازه‌ترین ویدیو توسعه‌دهندگان Skylanders: Imaginators تصاویری از کرش بندیکوت را شامل یک شمارنده برای اعلام ۲۰ سالگی نشان می‌دهند. با نگاهی به ویدیو شاهد حضور کرش در Thumpin Wumpa، جایی که کرش آخرین ماجراجویی خود را انجام داد، هستیم. ظاهرا Vicarious Visions، توسعه‌دهنده نسخه Crash بازی، سعی بسیاری را در آوردن تمام ویژگی‌های نسخه‌های قدیمی کرده‌ است. ویدیوی منتشر شده توسط اکتیویژن را از پایین می‌توانید تماشا و دانلود کنید:

|

اینطور که به نظر  می‌رسد طرفداران مجموعه می‌توانند به یاد نوستالژی‌های گذشته که از قضا به صورت یک سه‌گانه ریمستر شده در آینده‌ای نامشخص منتشر می‌شود، از بازی Skylanders: Imaginators لذت ببرند. نکته مهم ارائه نسخه ویژه کرش تنها برای دارندگان پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 است. در نتیجه هرچند بازی Skylanders: Imaginators  برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و Wii U منتشر می‌شود با این حال تنها دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن قادر به خریداری Crash Edition بازی با فیگور‌هایی از کرش باندیکوت و دکتر نئو دورتکس خواهند بود.

Crash Bandicoot و Skylanders: Imaginators در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر خواهد شد. دیدگاه شما در رابطه با گیم‌پلی ارائه شده از حضور کرش باندیکوت چیست؟ آیا تماشای ویدیو شما را به خرید این محصول ترغیب کرد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده