// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

بتسدا احتمالا در E3 2017 دارای کنفرانس خبری خواهد بود

در جریان موفقیت استودیو بتسدا، سازنده بازی Dishonored 2، در نمایشگاه E3 سال گذشته و امسال، هواداران خواهان کنفرانس خبری این استودیو در سال آینده نیز بودند. بنظر می‌رسد بتسدا به خواسته آن‌ها جواب مثبت داده است. با زومجی همراه باشید.

طبق سنت این چند سال اخیر استودیو بتسدا دارای کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 است که در آن به معرفی بازی‌های جدید خود می‌پردازد. در نمایشگاه E3 2016 شاهد یکی از بهترین کنفرانس‌های این استودیو بودیم. در ادامه خیلی از طرفداران خواهان این بودند که بتسدا برای سال ۲۰۱۷ میلادی نیز کنفرانس خبری داشته باشد. طبق آخرین صحبت‌های پیت هاینز، معاون ارشد بخش فروش و بازاریابی بتسدا، با سایت Metro، وی در مورد سال آینده و کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 سخن گفته است. وی در این باره می‌گوید:

قرار دادن اطلاعاتم در اختیار شما در مورد مواردی که می‌دانم یا کارهایی که قصد انجام آن را داریم، مواردی هستند که می‌خواهم در مورد آن‌ها صحبت کنم. ما برای آینده خود موارد و پروژه‌های زیادی در دست انجام داریم. همچنین واقعا علاقه‌مند هستیم تا آن‌ها را با شما در میان گذاشته و درموردشان سخن بگوییم. پس با تمام این تفاسیر ما در سال آینده در نمایشگاه E3 2017 کنفرانس خبری خواهیم داشت.

دو شایعه چند وقت اخیر این بود که شاهد معرفی دو بازی The Evil Within 2 و Wolfenstein: The New Order 2 خواهیم بود که هنوز این دو بازی معرفی نشده و حتی صحت یا خلاف این شایعه‌ها ثابت نشده است. البته هیچ ایده‌ای برای وجود The Evil Within 2 وجود ندارد ولی طی یک سری ایستراگ می‌توان بوجود The New Order 2 پی‌برد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده