// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

عرضه نسخه فیزیکی و استیم بازی Quantum Break با تاخیر همراه شد

گزارش‌های منتشر شده خبر از تاخیر در انتشار نسخه‌های استیم و فیزیکی Quantum Break می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

ماه گذشته استودیو رمدی اینترتینمت اعلام کرد که بازی Quantum Break در تاریخ ۲۴ شهریور در استیم و خرده‌فروشی‌های سراسر جهان قابل خرید خواهد بود. اما اکنون این استودیو تاریخ انتشار این نسخه‌ها را پانزده روز به تعویق انداخته است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و استیم بازی Quantum Break را در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) خریداری کنند. استودیو رمدی ایترتینمنت در بیانیه رسمی‌اش چنین گفته است:

 به دلیل زمان اضافه موردنیاز برای ساخت و رفع‌اشکال نسخه کالکتور بازی Quantum Break با نام Timeless به منظور عرضه در خرده‌فروشی‌ها، تصمیم گرفتیم که زمان را تا ۲۹ سپتامبر به تاخیر بیاندازیم. این تاخیر هر دو نسخه استیم و فیزیکی را در بر می‌گیرد.

همانطوری که پیش از این اعلام شد، نسخه‌های مذکور بازی شامل تمامی بروزرسانی‌های Quantum Break خواهد بود و با قیمت ۴۰ دلار/۴۰ پوند در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. نسخه کالکتور Timeless دارای آیتم‌هایی اعم از بلوری مراحل ساخت، کتاب هنری، سی‌دی موسیقی‌ها، پوستر A3 و کتاب راهنما است. بازی Quantum Break برای اولین بار در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شد. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس اعلام کرد که عرضه نسخه استیم این بازی آغازگر روند انتشار بازی‌های بیشتری از کمپانی مایکروسافت بر روی استیم خواهد بود.

بازی Quantum Break توانست نمره ۸٫۵ را به واسطه نقاط قوتی مانند داستان و شخصیت‌پردازی بسیار خوب، کنترل لذت‌بخش زمان، گرافیک و مدل‌سازی عالی شخصیت‌ها از زومجی دریافت کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده