// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

آپدیت جدید بازی Homefront: The Revolution در دسترس قرار گرفت

پس از مشکلات فراوان بازی Homefront: The Revolution بنظر می‌رسد سازنده بازی در جریان بروزرسانی اخیر مشکلات The Revolution را رفع کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Homefront: The Revolution جز آن دسته از بازی‌هایی بود که در زمان عرضه از مشکلات فراوانی رنج می‌برد. مشکلاتی فنی که مانع از تجربه کامل شما از این بازی می‌شد. حال استودیو دم‌باستر، سازنده بازی Homefront: The Revolution، سعی کرده تا تمامی مشکلات این بازی را با یک بروزرسانی که «پچ عملکرد» نام دارد به حداقل برساند. همچنین با این بروزرسانی یک سری حالت‌های جدید به بخش چند نفره بازی نیز اضافه می‌کند.

در بروزرسانی قبلی ثبات نرخ فریم بازی ۲۵ درصد بهبود یافت و در این بروزرسانی ۱۵ درصد دیگر نیز بهبود یافته است. همچنین مشکلات مربوط به ذخیره سازی بازی در هنگام بازی نیز کاملا رفع شده و به هیچ‌وجه شما ذخیره شدن بازی یا همان چک‌پوینت‌ها را احساس نخواهید کرد. در زیر می‌توانید لیست کامل این تغییرات را مشاهده کنید.

  • اضافه شدن دو نقشه Boom Patrol و Indy Forever برای حالت Resistance
  • یکدست شدن نرخ فریم بازی و بهبود عملکرد آن در زمان اسپاون شدن مجدد و هنگام چک‌پوینت‌ها
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد جعبه گیر کرده و و مدیکال Strikpoint  کامل نشود. رفع مشکلی که باعث می‌شد دشمنان در جای مناسب ظاهر نشده و Old Town Apartment Strikepoint کامل نشود. رفع مشکلی که باعث می‌شد تا قفل‌ها باز نشوند و Car Park Chop Shop Strikepoint کامل نشود. رفع با‌گ‌‌های مربوط به سیاه شدن صفحه بعد از برخی ویدیو‌های سینماتیک بازی. رفع مشکلات مربوط به از دست دادن تجهیزات پس از ادامه دادن سیو‌های بازی که از بروزرسانی قبل بوجود آمده بود. رفع مشکلات مربوط به شخصیت سم در پایان بازی.
  • محتویات جدید حالت Resistance: این محتویات شامل اضافه شدن بخش Guerrilla Score است که تمامی XPهای دریافتی یک بازیکن در طول بازی را نشان می‌دهد. همچنین اضافه شدن سیستم Renown؛ این سیستم به بازیکنانی که با شخصیت‌های رتبه کاپیتان به بازی کردن می‌پردازند، پاداش‌هایی را اهدا می‌کند. با افزایش پاداش‌های خود و امتیازات کسب شده، Renown دریافتی شما بیشتر می‌شود.
  • اضافه شدن قابلیتی به حالت Resistance که به بازیکنان اجازه می‌دهد اسم خود را با حروف و اشکال بیشتری نسبت به حروف ساده انگلیسی به نمایش بگذارند.
  • بروزرسانی بخش نمایش عملکرد شخصیت‌ها در پایان بازی حالت Resistance
  • رفع کامل باگ‌های حالت Resistance و بهبود عملکرد این بخش


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده