// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

Dragon Quest 8 Remake تا سال ۲۰۱۷ با تاخیر روبرو شد

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King، بازی بازسازی شده نینتندو 3DS که در گذشته قرار بود در سال ۲۰۱۶ منتشر شود، طبق اعلام توسعه‌دهنده در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نینتندو در کنار اخبار خوب بسیار در جریان نینتندو دایرکت دیشب، یک خبر ناراحت کننده را نیز برای منتظران بازسازی Dragon Quest 8 به رویداد لایواستریم خود آورده بود. با توجه به اعلام این شرکت ژاپنی، نسخه بازسازی Dragon Quest VIII با تغییر در زمانبندی انتشار برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

این در حالی است که تاریخ انتشار بازسازی Dragon Quest VII، هفتمین شماره مجموعه همچنان مانند گذشته در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) برای کنسول 3DS خواهد بود. هر دو بازی در حال حاضر برای 3DS در کشور ژاپن عرضه شده‌اند.

نخستین بار در رویداد نینتندو دایرکت در ماه نوامبر ۲۰۱۵ بود که هر دو نسخه بازسازی Dragon Quest VII و Dragon Quest VIII برای عرضه در کشورهای غرب تایید شدند. پیش از رونمایی رسمی، کارگردان بازی اعلام کرده بود که عرضه این دو بازی در کشورهای غربی منوط به عملکرد بازی Dragon Quest Heroes است.

در خبری دیگر از Dragon Quest، اسکوئر انیکس اخیرا تایید کرده است که بازی Dragon Quest X برای کنسول نینتندو NX منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود تا کنسول فوق در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵ تا فروردین ۹۶) عرضه شود. هرچند تاریخ رسمی برای انتشار نسخه NX بازی Dragon Quest X منتشر نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده