// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

کارگردان For Honor از تنوع بالای بازی می‌گوید

کارگردان بازی For Honor در جریان مصاحبه اخیر خود بر این باور است که تنوع بالای بازی For Honor به شما اجازه می‌دهد تا طبق سلیقه خود به بازی کردن بپردازید. با زومجی همراه باشید.

جیسون واندنبرگ، کارگردان بازی For Honor، و سایر اعضای تیم استودیو یوبیسافت مونترئال، سازنده بازی For Honor، بر این باور هستند که بازی کردن مخاطب با جنگوی مورد نظر خودشان مهم‌ترین رکن بازی است. از این‌رو در For Honor می‌بینیم که بازیکنان می‌توانند حزب‌های مختلف و زیرمجموعه‌هایشان را طبق سلیقه خود انتخاب کنند. واندنبرگ طی مصاحبه اخیرش با سایت گیم‌اسپات در این باره می‌گوید:

بازی For Honor در مورد شخصی سازی کلاس‌ها و جنگویان مختلف نیست. این بازی در مورد شما است. چه شخصیتی دوست دارید؟ آیا می‌خواهید یک وایکینگ سیاه پوست باشید؟ مشکلی نیست رنگ پوست شخصیت خود را عوض کنید. به عبارتی همانگونه که هستید یا دوست دارید شخصیت خود را شخصی سازی کرده و به بازی کردن بپردازید. همچنین از نظر انتخاب جنگجو نیز بازی دست شما را بسیار باز گذاشته است. در بازی ۱۲ قهرمان تعبیه شده که وقتی پای انتخاب حزب‌ها به وسط می‌آید، می‌توانید این قهرمان‌ها را با حزب‌های مختلف ترکیب کنید. جدای از آن در هر حزب که شامل ۴ قهرمان است، یک قهرمان زن، یک قهرمان مرد و دو قهرمان وجود دارند که می‌توانید جنسیت آن را خودتان انتخاب کنید.

امیدوارم این تنوع در انتخاب قهرمان‌ها بتواند مخاطبین را راضی نگه دارد. اینکه با ترکیب سبک مبارزتی خود با قهرمان‌های بازی، باعث ایجاد تنوع در بازی شوید. من واقعا معتقدم این بازی ساخته شده برای تمامی مخاطبین با سلیقه‌های متفاوت. شاید خیلی راحت با خود بگویید این امکان ندارد، ولی ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم و وقت گذاشته‌ایم تا کارهای لازم را انجام دهیم.

این بازی در مورد سیاست نیست این بازی در مورد شماست. جنگجوی انتخابی شما چیست؟ شوالیه، وایکینگ یا سامورایی؟

بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۴ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده