// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

ماه آینده بازی Axiom Verge برای کنسول Wii U عرضه خواهد شد

Axiom Verge بازی به سبک قدیمی و دو بعدی است که توسط توماس هپ چهار سال پیش معرفی شده بود و ماه آینده بر روی کنسول Wii U به انتشار خواهد رسید.

Axiom Verge در اوایل سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و اوایل سال جاری برای پلی‌استیشن ویتا به صورت رسمی عرضه شد. بیش از یک سال از عرضه نسخه اصلی این بازی، توماس هپ، تهیه کننده بازی، اعلام کرد که این بازی شبه Metroid بزودی برای کنسول Wii U عرضه خواهد شد.

هپ در بلاگ خود نوشت که این بازی در چهاردهم شهریور بر روی کنسول نینتندو عرضه خواهد شد. هپ در بلاگ خود گفت که خیلی وقت پیش باید این اتفاق می‌افتاد، او چند سال پیش عرضه‌ی این بازی را روی کنسول Wii U تایید کرده بود. اما مسائل توسعه‌ای او را از اتمام این پروژه باز نگه داشته‌اند:

وقتی Axiom Verge را چهار سال پیش معرفی کردم، ذوق و شوق خاصی را در طرفداران نینتندو که سال‌ها منتظر بازی دو بعدی اکشن/ماجراجویی/اکتشافی به سبک Metroid بودند، دیدم. هرچند به دلیل برخی ایرادات فنی قادر نبودم بازی را مستقیما روی پلتفرم نینتندو منتشر کنم.

در نتیجه این مشکلات، هپ این پروژه را به تیم بلیتورکز (‌‌BlitWorks) سپرد. این تیم توانست مشکلات را حل و بازی را روی کنسول Wii U قابل اجرا کند. هپ اعلام کرد که این بهترین نسخه این بازی است:

موفقیت این پروژه را مدیون تیم بلیتورکز هستیم، از کار بسیار زیبای پیکسل گرافیکی این تیم سپاسگذار هستم، با اینکه مدت کوتاهی بازی روی پلتفرم‌های دیگر بوده، نسخه Wii U این بازی بهترین است.نسخه‌ی Wii U بازی، تنها نسخه کنسولی است که دارای جدول رتبه بندی در بخش اسپید ران است. نقشه بازی با استفاده از گیم پد Wii U همیشه قابل رویت است و شما می‌توانید بازی را روی صفحه نمایش گیم پد اجرا کنید.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده