نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

پیش فروش نسخه ریمستر بازی Skyrim آغاز شد

کمپانی بتسدا پیش فروش نسخه ریمستر بازی Skyrim را روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آغاز کرده است. با زومجی همراه باشید.

بتسدا نسخه ریمستر بازی اسکایریم را در جریان نمایشگاه E3 2016 با نام Skyrim: Special Edition معرفی کرد که این نسخه در تاریخ ۷ آبان ماه سال جاری (۲۸ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. حال امکان پیش خرید این بازی روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 فعال شده است. این خبر را ابتدا میجر نلسون در سایت رسمی خود و در مورد نسخه ایکس‌باکس وان اعلام کرد و سونی هم بدون تبلیغات خاصی امکان پیش خرید بازی را در فروشگاه پلی‌استیشن را فعال کرده است. البته اگر به صفحه مخصوص این بازی در فروشگاه ایکس‌باکس مراجعه کنید، با موارد عجیبی روبرو خواهید شد. برای مثال، امکان Pre-Load کردن بازی پیش از عرضه فراهم شده ولی سایز بازی فقط ۱۰۶ مگابایت ذکر شده است! همچنین در این صفحه به خرید‌های درون برنامه‌ای نیز اشاره شده که اصولا این بازی باید فاقد چنین امکانی باشد. این موارد واکنش پیت هاینز، مدیر مالی و بازاریابی بتسدا را در پی داشته و وی با انتشار پستی در این مورد شفاف‌سازی کرده است:

بازی فاقد هر گونه خرید درون برنامه‌ای است و نسخه ریمستر یک نسخه کامل از Skyrim با تمامی DLC‌ها است. پس می‌توان گفت که نوشته شدن چنین چیزی در صفحه فروشگاه بازی یک اشتباه بوده است. همچنین حجم ۱۰۰ مگابایتی هم مربوط به یک فایل موقتی است و در آینده حجم نسخه نهایی بازی در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

فعلا امکان پیش خرید بازی روی پی‌سی فراهم نشده است. با این حال اگر از دارندگان نسخه Legendary Edition بازی هستید یا اینکه نسخه اصلی و تمامی DLC‌ها را به صورت مجزا روی پی‌سی خریداری کرده‌اید، در زمان انتشار می‌توانید نسخه ریمستر را به رایگان دریافت کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده