نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: گزارش روز پنجم مرحله حذفی

یک روز مانده به پایان مسابقات The International 6 بازی Dota 2 بالاخره فقط سه تیم باقی ماندند تا امشب قهرمان این دوره مشخص شود. با زومجی همراه باشید.

در روز پنجم ششمین اینترنشنال بازی Dota 2 شاهد یک سورپرایز باورنکردنی دیگر بعد از معرفی هیروی The Underlord در Allstar match بودیم و احتمالا در فصل پاییز شاهد معرفی هیروی جدیدی با نام Monkey King خواهیم بود. احتمالا این هیرو جدید همراه با یک فستیوال پاییزی و Patch 7 منتشر می‌شود و در خبرهای بعدی به طور مفصل به این مقوله خواهیم پرداخت. اما در این روز هر چند Fnatic توانست MVP را حذف کند ولی در ادامه مقابل DC شکست خورد و از راه یابی به روز پایانی مسابقات بازماند و EG نیز با شکست در مقابل Wings به بخش بازنده‌ها سقوط کرد. به بررسی نتایج دیدارهای این روز خواهیم پرداخت:

mvp vs fnatic main event day 5 ti6

اولین رقابت روز پنجم بین دو تیم Fnatic و MVP برگزار شد. در بازی اول تیم MVP سعی کرد تا به گنک بازیکنان Fnatic بپردازد ولی این تیم Fnatic بود که در فایت‌های کوچک پیروز می‌شد و تیم کره‌ای را مجبور به عقب‌نشینی می‌کرد. عملکرد Dj با هیرو Crystal Maiden در این بازی بسیار خوب بود تا حدی که از نظر Net Worth حتی از QO بازیکن Carry تیم حریف پیشی گرفت و توانست در فایت‌های مهم بازی بسیار مثمر ثمر واقع شود. در دومین مسابقه MVP توانست به لطف Forev چند فایت ابتدایی را از آن خود کند ولی در ادامه حضور Medusa و بازی عالی Mushi در کنار پوش سنگین Fnatic روی تاورهای حریف جریان مسابقه را به نفع این تیم برگرداند تا MVP با کسب رتبه پنجم و ششم مشترک مسابقات را ترک کند.

Wings vs EG main event day 5 ti6

حساسترین دیدار روز گذشته تقابل EG و Wings برای صعود به گراندفینال بود. در دیدار اول Wings به خوبی EG را تحت فشار قرار داد با ایجاد فایت‌های کوچک و پوش سریع روی تمام مسیر مانع فارم راحت Fear و Universe در این بازی شد. در ادامه Wings به سمت برکس‌های EG هجوم آورد و یک Block Hole زیبا توسط iceice به همراه تخریب برکس‌های مسیرهای ‌‌Bot و Mid تیم EG را مجبور به گفتن کلمه GG کرد. در دیدار دوم EG با پیک Night Stalker و Ogre Magi سعی کرد از همان ابتدا به گنک بازیکنان Wings بپردازد اما آرایش تیمی عالی Wings باعث شد بیشتر گنک‌های آن‌ها شکست بخورد تا در حالتی که حتی یک برکس تیم آمریکایی تخریب نشده بود؛ PPD و همراهانش تصمیم به تسلیم شدن بگیرد و شانس حضور در گراندفینال را با شکست DC به دست آورند.

dc vs fnatic main event day 5 ti6

در آخرین دیدار سرنوشت ساز روز پنجم تیم‌های Fnatic و Digital Chaos با هم رقابت کردند.  در اولین رویایی دو تیم شاهد فایت‌هایی زیبا و بسیار نزدیک بودیم و هر لحظه یک تیم کنترل بازی را در دست می‌گرفت. اما DC از تاکتیک خود Fnatic استفاده کرد و بعد از دقیقه ۳۰، فشار بی امانی برای تخریب برکس‌ها آورد تا به لطف درخشش Resolut1on این تیم را مجبور به گفتن کلمه GG کنند. در دیدار دوم بازیکنان Fnatic به هیچ وجه علاقه‌ای به حذف شدن نداشتند و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتند. اما اشتباهات فاحش Dj در کنار نمایش خیره‌کننده W33 با هیروی Invoker هر لحظه برد در این مسابقه را سخت‌تر می‌کرد. در آخر با اینکه W33 و همراهانش موفق به مگاکردن کریپ‌ها شده بودند همچنان بازیکنان Fnatic دست از تلاش برنداشتند تا با انهدام Ancient تیم DC راهی فینال جدول بازنده‌ها شود.

بدین ترتیب جدول مرحله حذفی بعد پایان دیدارهای رو پنجم به شرح زیر است:

final day mian event ti6

در روز ششم فقط دو بازی دیگر باقی مانده که به شرح زیر است:

final day main event all game ti6

بعد از پایان روز چهارم تیم MVP با کسب رتبه پنجم و ششم مشترک همراه با Ehome مبلغی بالغ بر ۹۰۰ هزار دلار را کسب کرد و Fnatic نیز توانست جایگاه چهارم را از آن خود کند و با تقریبا یک میلیون و چهارصدهزار دلار به خانه برگردد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده