// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

یوبیسافت امکان مبارزات تن به تن با هوش مصنوعی را در بازی For Honor تایید کرد

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷، بازی For Honor خواهد بود. به تازگی یوبیسافت توسعه‌دهنده‌ی این بازی از امکان مبارزات تن به تن با هوش مصنوعی در تمامی سبک‌ها خبر داد. با زومجی همراه باشید.

یکی از سوالاتی که ذهن طرفداران بازی For Honor را به خود مشغول کرده این است که آیا امکان مبارزه در مقابل کامپیوتر برای کسانی که می‌خواهند سبک‌های آنلاین را بصورت آفلاین تجربه کنند، وجود دارد یا خیر. متاسفانه فعلا پاسخ مستقیم و صریحی به این سوال داده نشده است. اما حدودا چند هفته‌ی پیش، یکی از توسعه دهندگان و مسئولان این بازی در یکی از زیربخش‌های وب‌سایت رِدیت، به نوعی پاسخ این سوال را داده است. و طبق پاسخ وی با حساب کاربری «Ubi_SpaceElephant» که از کارکنان کمپانی یوبیسافت و توسعه دهندگان بازی For Honor است، تمامی حالت‌های تن به تن (PVP) این بازی در حالت آفلاین و در مقابل کامپیوتر نیز قابل بازی خواهند بود. متن این پاسخ را در زیر مشاهده می‌کنید:

تمامی حالت‌های مبارزات تن به تن (PVP) بصورت آفلاین و در مقابل کامپیوتر (Bot) نیز قابل بازی خواهند بود و شما می‌توانید قبل از ورود به میدان‌های نبرد این بازی حسابی تمرین کرده و خود را آماده کنید.

از آنجایی که این پاسخ‌ها صراحتا و رسما عنوان نشده‌اند، بهتر است فرض را بر قابل بازی بودن For Honor بصورت آفلاین و به واسطه‌ی بخش تک‌نفره‌ای که برای آن تعبیه شده است، بگذاریم.


منبع OnlySP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده