نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Dragon Quest X برای نینتندو NX تایید شد

جدید‌ترین شماره مجله معتبر ژاپنی فامیتسو، عرضه بازی Dragon Quest X را برای کنسول نینتندو NX تایید کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با اینکه هنوز نینتندو رسما از کنسول بعدی خود یعنی نینتندو NX رونمایی نکرده و اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی این کنسول نداریم، ولی عرضه تعدادی بازی برای آن تایید شده‌اند. برای مثال نینتندو رسما اعلام کرده که The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای این کنسول عرضه خواهد شد و خبر عرضه بازی‌های Just Dance 2017 و نسخه جدید Sonic هم برای این کنسول رسما تایید شده است. البته در این مورد شایعاتی هم به گوش می‌رسند که در جدید‌ترین آن‌‌ها اعلام شد که احتمالا نسخه‌ای از بازی‌های Super Mario و Pokemon با فاصله‌ای ۶ ماهه از عرضه کنسول برای آن منتشر خواهند شد.

حال مجله معتبر ژاپنی فامیتسو، در جدید‌ترین شماره خود عرضه بازی Dragon Quest 10 را هم برای این کنسول تایید کرده است. این بازی برای Wii، Wii U، 3DS، اندروید و رایانه‌های شخصی عرضه شده و برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این بازی فعلا فقط در ژاپن عرضه شده و علی‌رغم اعلام پیشین نینتندو، هنوز شاهد عرضه جهانی آن نیستیم.

فامیتسو همچنین اعلام کرده که احتمالا نسخه 4.0 بازی برای نینتندو ان‌ایکس عرضه خواهد شد. از زمان انتشار Dragon Quest 10 آپدیت‌های زیادی برای آن عرضه شده‌اند و نسخه فعلی بازی 3.3 است. این مجله البته اشاره کرده که احتمال اینکه Drgaon Quest 11 هم برای عرضه روی NX تایید شود وجود دارد.

کنسول نینتندو NX در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد و تا به امروز هم ناشران زیادی مثل برادران وارنر، یوبیسافت و تیک-تو حمایت خود از آن را اعلام کرده‌اند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده