// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

یوبیسافت بازی‌های زیادی برای نینتندو NX عرضه خواهد کرد

یکی از اعضای کمپانی یوبیسافت، اخیرا اعلام کرد که علاوه بر بازی Just Dance، آثار دیگری هم برای نینتندو NX توسط این کمپانی فرانسوی عرضه خواهند شد.

آلن کور، یکی از کارگردان‌های کمپانی یوبیسافت، طی مصاحبه‌ای با سایت Game Industry از هیجان خود نسبت به کنسول نینتندو NX و عرضه بازی‌های بیشتر در کنار Just Dance برای آن سخن گفته است. وی در مورد این موضوع می‌گوید:

ما در حال حاضر در حال کار روی بازی Just Dance برای کنسول نینتندو NX هستیم. ولی در آینده، اخبار بیشتری را برای مخاطبین این کنسول در نظر گرفته‌ایم که باعث شگفتی‌اشان خواهد شد. ما معتقدیم نینتندو می‌تواند بار دیگر راهی برای جمع کردن خانواده‌ها و بازی کردن آن‌ها کنار یکدیگر پیدا کند. نینتندو شدیدا یک کمپانی محبوب بین خانواده‌ها و مخاطبین‌اش است. من به شخصه تحت تاثیر نینتندو و مجموعه‌هایی که در اختیار دارد قرار گرفته‌ام.

در گذشته زمانی که کنسول Wii U عرضه شد، شاهد یک سری حمایت از سوی سازندگان Third Party بودیم ولی رفته رفته این حمایت به طور کامل قطع شد. تا به اینجای کار اوضاع برای نینتندو NX بسیار بهتر بوده و اگر این کنسول قصد موفقیت دارد باید نظرات تمامی سازندگان Third Party را به خود جلب کند.

با اینحال هنوز جزئیات دقیقی از این کنسول در دست نیست. NX ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی (اسفند ۹۵/فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده