// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

بازی Just Sing برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تائید شد

یوبی‌سافت رسما با رونمایی از بازی Just Sing از انتشار این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خبر داد. طبق اعلام این ناشر، Just Sing سپتامبر سال جاری عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استعداده‌ پشت توسعه بازی پرفروش مجموعه Just Dance اینبار قصد دارد تا با انتشار یک بازی در سبک کارائوکه، نام تجاری تازه‌ای را به ثبت برساند. یوبی‌سافت (Ubisoft) رسما از انتشار بازی Just Sing برای ‌پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) خبر داده است. طبق گفته این ناشر، کمپانی ژاپنی اینیسو (iNiS)، توسعه‌دهنده‌ بازی‌های Elite Beat Agents و Lips عهده‌دار ساخت این بازی لب‌زنی است.

در Just Sing، بازیکنان بدون نیاز به سخت‌افزار جانبی مانند میکروفون و تنها با اتصال و نصب نرم‌افزار مورد نیاز برروی گوشی هوشمند خود قادر هستند تا با دوستان خود وارد رقابت کارائوکه شده و اقدام به خواندن آهنگ‌های مختلف کنند. در گذشته استفاده از قابلیت استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند را در Sing Star، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 نیز شاهد بودیم. کارائوکه، نوعی از سرگرمی است که در آن مخاطبین مختلف در بازار یا کافه آهنگ‌های محبوب را با کمک موسیقی از پیش ضبط شده اجرا یا لب‌زنی می‌کنند.

در Party Mode تا چهار بازیکن قادر هستند تا در کنار لب‌زنی به همراه آهنگ، موزیک ویدیوی خود را ضبط کنند. برای ضبط ویدیو بازیکنان می‌توانند علاوه بر دوربین پلی‌استیشن و کینکت از اپلیکیشن گوشی هوشمند نیز استفاده کنند. علاوه بر این حالت، حالت دیگری با نام نبرد (Battle Mode) نیز وجود دارد که بیشتر روشی سنتی را از رقابت کورائوکه و برپایه امتیازات ارائه می‌دهد.

بازی به همراه ۴۰ آهنگ منتشر می‌شود که در این میان، حضور آهنگ‌هایی از هنرمندانی نظیر کوئین، وان دایرکشن، جاستین بیبر، مگان ترینر، سیا، دِ ویکند، A-Ha و الی گولدینگ تائید شده است.


منبع Polygon MCV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده