// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

تاریخ انتشار بازی Grow Up در فروشگاه پلی استیشن مشخص شد

تاریخ انتشار بازی پلتفرمر Grow Up در فروشگاه پلی‌استیشن مشخص شد. Grow Up در ادامه‌ی بازی Grow Home ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کمپانی یوبیسافت در مراسم E3 امسال بازی Grow Up را بدون اعلام تاریخ انتشار دقیق معرفی کرد. حال فروشگاه پلی‌استیشن تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرده که به استناد آن، Grow Up که نسخه‌ی جدید بازی Grow Home است، در تاریخ ۲۷ مرداد در فروشگاه پلی‌استیشن قابل خریداری است.

قیمت این بازی۷.۹۹ یورو تعیین شده است که برای مشترکین پلاس با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۶.۳۹ یورو به فروش می‌رسد.

Grow Up

در Grow Up شما با شخصیت اول بازی یعنی BUD در تلاش برای جمع‌آوری قطعات متلاشی شده سفینه خود هستید. BUD یک ربات سیاره‌نورد است که به کمک سفینه‌ی فضائی خود به نام MOM به کاوش در سیاره‌ها مشغول است اما وقتی به کره‌ی ماه می‌رسد، به دلیل یکسری مشکلات فنی MOM منفجر می‌شود و هر تکه‌ی آن به سمتی از کره‌ی ماه پرتاب می‌شود. حال شما به عنوان BUD و با کمک کاشتن و رشد گیاهان فضائی مراحل مختلف را طی می‌کنید و قطعات MOM را پیدا و آن‌‌ را تعمیر می‌کنید.

قطعات MOM در سراسر کره‌ی ماه پخش شده است، پس فکر نکنید که با یک بازی ساده و کوتاه طرف هستید و بالعکس شما باید تمام سطح ماه را بپیمایید و بسیاری از نقاط را علامت‌گذاری کنید و از موانع زیادی بالا بروید و البته مراقب موجودات عظیم‌الجثه باشید تا بتوانید تا آخرین قطعه‌ جدا‌شده‌ی MOM را پیدا کنید. در این راه شما با دوست جدیدی به نام POD همراه می‌شوید که خیلی خوب سیاره را می‌شناسد و به شما کمک می‌کند.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های پلتفرمر هستید این بازی جذاب را از دست ندهید.

منبع:GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده