نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

۸۰ درصد از طرفداران Watch Dogs در انتظار نسخه دوم بازی هستند

الین کور، رئیس بخش اروپا شرکت یوبیسافت، در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد ۸۰ درصد از دارندگان نسخه اول بازی Watch Dogs، بازی Watch Dogs 2 را تحسین کرده و چشم انتظار عرضه آن هستند. با زومجی همراه باشید.

پس از اینکه شرکت یوبیسافت بازی Watch Dogs 2 را معرفی کرد، بازخوردهای مختلفی از سوی طرفداران این سری بازی بیان شد و بسیاری مشتاقانه منتظر انتشار بازی Watch Dogs 2 هستند. الین کور، رئیس بخش اروپای شرکت یوبیسافت، در مصاحبه خود با سایت MCV UK اعلام کرد بازیکنان نگاهی خوشبینانه به بازی Watch Dogs 2 دارند. او در ادامه گفت:

بیش از ۸۰ درصد از بازیکنانی که نسخه اول بازی Watch Dogs را تجربه کرده‌اند، مشتاق هستند که بازی Watch Dogs 2 را تجربه و در شهر سانفرانسیسکو کند و کاو کنند و در کنار این افراد، طرفداران جدیدی هم به بازی Watch Dogs 2 اضافه خواهند شد.

یکی از دلایلی که طرفداران به بازی Watch Dogs 2 ابراز رضایت کرده‌اند این است که ما به بازخوردهای آنها گوش کرده‌ایم و مشکلات نسخه‌ قبلی را در بازی Watch Dogs 2 برطرف کرده‌ایم.

شخصیت مارکوس هالووی در بازی Watch Dogs 2 یک شخصیت کاریزماتیک دارد. شهر سانفرانسیسکو دو برابر بزرگتر از شهر شیکاگو در بازی Watch Dogs است و بسیار رنگارنگ و زیبا طراحی شده است.

الین کور هیچ صحبتی درباره پیشرفت سیستم هک در بازی Watch Dogs 2 نکرده است. اگرچه تریلرهای منتشر شده از بازی Watch Dogs 2 نوید یک بازی خوش ساخت را می‌دهد، اما تا وقتی که بازی Watch Dogs 2 منتشر نشده، ما نمی‌توانیم درباره بازی Watch Dogs 2 قضاوت درستی بکنیم.

بازی Watch Dogs 2 در روز ۲۵ آبان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده