نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴

تاریخ عرضه بازی ریتمیک Thumper برای پلی استیشن 4 و پی سی مشخص شد

استودیوی درول (Drool) طی پستی در وبلاگ پلی‌استیشن تاریخ عرضه‌ی بازی ریتمیک Thumper را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پی‌سی و پلی‌استیشن VR اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

Thumper  یک بازی دیوانه‌وار است. استودیوی درول بازی Thumper را به صورت یک  بازی «ریتیمک خشن» توصیف کرده است و به گفته‌ی آنهایی که نسخه‌ی آزمایشی بازی را تجربه کرده‌اند Thumper  سرشار از احساس است. امروز استودیوی درول طی پستی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که ما خواهیم توانست بازی جنون آمیز آنها را در ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)، همان روزی که هدست پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد، تجربه کنیم.

Thumper به عنوان بازی‌ زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن VR به جمع بازی‌هایی مانند SuperHyperCube  و Battlezone ملحق خواهد شد. مارک فلوری، یکی از بنیانگذاران درول، نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی را به همان دشواری نسخه‌ی عادی توصیف کرده است:

ما سرعت حرکات، ابعاد دنیای بازی و افکت‌های تصویری خودمان را به خوبی تنظیم کرده‌ایم تا یک منظره‌ی سرشار از سرعت و  وحشت به یاد ماندنی را خلق کنیم.

|

استودیوی درول علاوه بر تاریخ عرضه یک نسخه‌ی کالکتور ادیشن از موسیقی متن بازی را نیز معرفی کرد. این نسخه با همکاری  iam8bit در حال تهیه است و حاوی کد بازی برای پلی‌استیشن 4 یا پی‌سی و آلبومی از برچسب‌های Thumper را نیز خواهد بود.

این بازی در زمان عرضه ۲۰ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید نسخه‌ی کالکتور ادیشن آن را نیز از فروشگاه  iam8bit تهیه کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده