نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

ابراز احترام بلیزارد به طرفدار Overwatch که یک روز پیش از عرضه بازی فوت کرد

بلیزارد در بروزرسانی جدید بازی Overwatch، یک نشان ویژه برای ابراز احترام به یکی از طرفداران بازی قرار داده است. این طرفدار یک روز پیش از عرضه Overwatch فوت کرده است. با زومجی همراه باشید.

آپدیت جدید بازی Overwatch بخش رقابتی را به بازی اضافه و چند بهبود کلی هم در آن اعمال کرد. با این حال از طریق این بروزرسانی، Blizzard یک نشان ویژه به پاس یادبود یکی از طرفداران این بازی هم در نقشه کشور چین قرار داده است. این نشان اولین بار توسط یکی از کاربران سایت ردیت به نام Rebirdhk کشف شد. در قسمتی از نقشه Lijiang Tower بازی، چند لباس فضانوردی دیده می‌شود که بر روی یکی از آن‌ها، اسم «هونگ‌یو وو» به چینی ثبت شده و پایین آن هم این پیام درج شده است:

قهرمانان هرگز نمی‌میرند.

وو یکی از علاقه‌مندان بازی Overwatch بود که طبق گفته دوستانش اشتیاق بسیار زیادی برای عرضه بازی داشت. ولی دقیقا یک روز مانده به انتشار بازی، پس از اینکه موتورسیکلت یکی از دوستان وو دزدیده می‌شود، وی با موتور خود سارق را دنبال می‌کند و در نهایت به دلیل تصادف با موتور دزدیده شده جان خود را در اثر شدت جراحات از دست می‌دهد.

به هر حال این اقدام بلیزارد و ابراز احترام به یکی از طرفداران بازی، امری ستودنی است. Overwatch یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر بود که توانست نمره ۱۰ را از زومجی دریافت کند. می‌توانید نقد این بازی را در دو قالب متنی و ویدیویی در زومجی مطالعه و تماشا کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده