نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

بازی‌های BioShock: The Collection به شکل 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند

به‌گفته‌ی نماینده‌ی کمپانی تو کی گیمز (2K Games) بازی‌های مجموعه‌ی BioShock: The Collection با رزولوشن 1080p و نرخ بیشینه‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. این موضوع شامل هر سه پلتفرم پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی تو کی، ناشر سری بایوشاک، اخیراً از نسخه‌های ریمستر شده‌ی این بازی‌ها با نام BioShock: The Collection رونمایی کرده است؛ مجموعه‌ای که نسخه‌ی به‌روز شده‌ی هر سه بازی BioShock 2 ،BioShock و BioShock: Infinite را همراه با محتواهای دانلودی‌شان در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و دارندگان کنسول‌های نسل هشت سونی و مایکروسافت قرار می‌دهد. اکنون یکی از مسئولین تو کی تأیید کرده که این بازی‌ها بر روی هر سه پلتفرم فوق با رزولوشن 1080p و نرخ بیشینه‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

خبر دیگر آنکه کاربران پی‌سی در صورت دارا بودن شرایطی می‌توانند بخشی از BioShock: The Collection را به‌طور رایگان دریافت کنند. کسانی که پیش‌تر نسخه‌ی اول و یا دوم بایوشاک را از استیم خریداری کرده‌اند (یا آنکه به‌جای BioShock 2 محتوای دانلودی آن، Minerva's Den، را از این فروشگاه تهیه کرده‌اند)، بدون پرداخت هزینه‌ای نسخه‌ی ریمستر شده‌ی یک یا دو بازی خریداری شده‌ی‌شان از این سری را به دست می‌آورند.

مجموعه‌ی BioShock: The Collection دو نسخه‌ی اول بایوشاک را با گرافیک به‌روز شده به ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی می‌آورد؛ اما ریمستر BioShock: Infinite تنها روی کنسول‌ها از کیفیت گرافیکی بالاتری نسبت به نسخه‌ی اصلی‌اش برخوردار خواهد بود. مجموعه‌ی نام‌برده علاوه بر محتویات دانلودی هر سه بازی، شامل توضیحات کن لوین، کارگردان نسخه‌های اول و سوم بایوشاک، و شاون رابرتسون، طراح ارشد سری، خواهد بود؛ ضمن اینکه بخش چندنفره‌ی بازی BioShock 2 در مجموعه‌ی فوق وجود نخواهد داشت.

BioShock: The Collection قرار است در ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در آمریکای شمالی و سه روز پس از آن در سایر نقاط دنیا منتشر شود. این مجموعه ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده