نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: نتایج پایانی مرحله حذفی و تیم های راه یافته به سیاتل

بالاخره ماراتن سنگین مرحله حذفی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 نیز به پایان رسید و چهار تیم دیگر توانستند با پیروزی در این مرحله جواز حضور مستقیم در تورنمنت را کسب کنند. با زومجی و بررسی نتایج مرحله حذفی همراه باشید.

در ابتدا به سراغ منطقه اروپا می‌رویم جایی که تیم Alliance توانست با بازی‌هایی زیبا و شکست حریفان خود سهمیه دوم این ناحیه کسب کند و بدون دردسر جز ۱۶ تیم ابتدایی مسابقات قرار گیرد. در گراندفینال مرحله حذفی تیم Alliance به مصاف Escape Gaming رفت و هر چند بعد از دو بازی ابتدای نتیجه ۱-۱ مساوی بود ولی در پایان تجربه بیشتر بازیکنان Alliance به کمک آن‌ها آمد و با پیروزی در دو دیدار بعدی به همراه Secret دو سهمیه مرحله انتخابی ناحیه اروپا را از آن خود کردند و Escape Gaming باید شانس حضور در مرحله اصلی TI6 را با پیروزی درWild Card به دست آورد. جدول منطقه اروپا را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

The-International-europa-playoff-end-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomg

اما به سراغ ناحیه چین می‌رویم که بازی گراندفینال آن به شدت جذاب و دیدنی بود. در این منطقه تیم EHOME در دو بازی ابتدایی خود هر چند متزلزل ولی برتری محسوسی نسبت به حریفان داشت تا راهی بازی نهایی شود. تیم VG.R که از شکست در دیدار فینال درس گرفته بود با پیروزی در مقابل VG دوباره به مصاف EHOME رفت تا انتقام باخت مسابقه قبلی را از آن‌ها بگیرد. هر دو تیم در رقابت‌های برگزار شده با تمام توان ظاهر شدن و تا پایان دیدار چهارم نتیجه کلی رقابت ۲-۲ اما در مبارزه پایانی VG.R با نمایشی بهتر بعد از ۵۰ دقیقه مبارزه نفس‌گیر حریف خود را تسلیم کرد تا بعد از Wings به عنوان نماینده دوم ناحیه چین راهی سیاتل شود. نتایج مرحله حذفی این منتطقه به شرح زیر است:

The-International-china-playoff-end-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomg

مرحله انتخابی منطقه آمریکا با حضور تیم‌های Digital Chaos ،EG و Complexity حسابی مورد توجه طرفداران قرار گرفته بود و همانطور که پیش بینی می‌شد بعد از صعود EG به عنوان تیم اول در بازی گراندفینال دو تیم DC و Complexity با هم روبرو شدند تا دومین سهمیه این ناحیه مشخص شود. دو بازی ابتدای با پیروزی DC به پایان رسید اما Copmlexity به راحتی تسلیم نشد و دیدار سوم و چهارم را به نفع خود به پایان رساند. در رقابت پایانی دو تیم ۱ ساعت تمام تلاش کردند اما این W33Haaa و همراهانش بودند که توانستند حریف را به زانو در آورند دومین تیم راه یافته از ناحیه آمریکا باشند. نگاهی به نتایج این منطقه خواهیم انداخت:

The-International-america-playoff-end-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomg

آخرین ناحیه مربوط به تیم‌های آسیای شرقی بود و با توجه به حضور Fnaitc ازابتدا مشخص بود که آن‌ها سهمیه دوم این منطقه را کسب خواهند کرد. در بازی گراند فینال Fnatic با نتیجه ۳-۱ XCTN  را شکست تا ناکامی مرحله گروهی را جبران کند و به مسابقات TI6 راه یابد. جدول و نتایج این ناحیه به شرح زیر است:

The-International-SEA-playoff-end-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomg

بدین ترتیب ۱۴ تیم به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات را کسب کردند و ۲ تیم دیگر از جدول Wild Card که به صورت LAN و در سیاتل برگزار خواهد شد، صعود می‌کنند.

The-International-6-all-teams--6-Dota-2-Zoomg

تیم‌های EHOME ،Complexity ،Escape Gaming و XCTN در جدول Wild Card حضور دارند و دو سهمیه باقی مانده از بین این مجموعه‌ها مشخص می‌شود. این مسابقات از تاریخ ۸ تا ۱۳ آگوست (۱۸ تا ۲۳ مرداد) در Key Arena سیاتل آمریکا برگزار می شود و جوایز این دوره نیز همچنان در حال پیشرفت کم نظیری است و بعد از انتشار دومین جعبه ایمورتال شاهد پیشرفت ۱.۵ میلیون دلاری در جوایز بودیم تا سقف جوایز فعلا عدد ۱۴ میلیون را پشت سر بگذارد.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده