نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

مایکروسافت یک میلیون کنترلر الیت به خرده فروشی ها ارسال کرده است

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، امروز با انتشار عکسی در حساب توییتر خود، اعلام کرد که تا به حال یک میلیون کنترلر ایکس‌باکس الیت ساخته شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کنترلر الیت ایکس‌باکس وان را شاید بتوان یکی از گران‌ترین کنترلرهای ایکس‌باکس وان برشمرد. با این حال، امروز Phil Spencer که ریاست بخش ایکس‌باکس کمپانی Microsoft را بر عهده دارد، با انتشار توییتی، اعلام کرد که تا به حال یک میلیون کنترلر الیت ساخته شده است. وی عکس کنترلر یک میلیونم را در حساب توییتر خود منتشر کرده که برروی آن عدد یک میلیون حک شده است:

Xbox One Elite Controller

با این حال بد نیست این نکته را بدانید که ساخته شدن یک میلیون از این کنترلر، به منزله فروش یک میلیون نسخه از آن نیست. بلکه تا به حال یک میلیون از این وسیله جانبی به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است. با این حال کمپانی‌های بزرگ هنگامی که تقاضا برای محصولشان وجود داشته باشد، دست به تولید تعداد زیادی از آنها می‌زنند و به نظر می‌رسد در مورد این کنترلر قابل شخصی‌سازی ۱۲۹ پوندی نیز، این مسئله صدق می‌کند و تقاضا برای این کنترلر، زیاد بوده است.

مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2015 بود که به صورت رسمی از کنترلر الیت رونمایی کرد. این کنترلر دارای ۴ پدال قابل شخصی‌سازی در پشت کنترلر است و Dpad و آنالوگ‌های آن قابل تعویض هستند.

نظر شما درباره این کنترلر چیست؟

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده