نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۶

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: تیم Wings آخرین سر گروه راه یافته به سیاتل

بالاخره بازی‌های ناحیه چین نیز به پایان رسید و تیم Wings توانست با کسب سرگروهی در این مرحله تعداد تیم‌های مسابقات The International 6 بازی Dota 2 را به عدد ۱۰ برساند. با زومجی و بررسی نتایج این منطقه همراه باشید.

پرونده مرحله گروهی مسابقات The International 6 با پایان یافتن بازی‌های منطقه چین به طور کامل بسته شد و تیم Wings Gaming یکی دیگر از نمایندگان این منطقه در تورنمنت امسال خواهد بود. در ناحیه چین ابتدا از مرحله ماقبل مقدماتی شاهد صعود تیم Vici Gaming بودیم که با توجه به حضور تیم‌های دیگری مثل EHOME ،Wings ،VG.R و IG حدس اولین تیم صعود کننده برای بسیاری از علاقمندان غیر ممکن به نظر می‌رسید. بعد از برگزاری ۹ بازی توسط تیم‌های شرکت کننده نتایج زیر حاصل شد:

The-International-china-Group-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgفقط دو تیم EHOME و Wings بودند که توانستند بهترین نتایج را در مرحله گروهی کسب کنند و به همین خاطر باید اولین نماینده منطقه چین در جدول Tiebreakers مشخص می‌شود ولی در بخش تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی نیز با توجه به کسب نتایج مشابه بین VG و IG.V یک جدول Tiebreakers دیگر باید برگزار می‌شد که نتایج آن‌ها به شرح زیر است:

The-International-china-Tiebreakers-1-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-ZoomgThe-International-china-Tiebreakers-2-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgبا پیروزی Wings در مقابل EHOME این تیم توانست آخرین سهمیه صعود مستقیم مرحله گروهی را کسب کند و به همراه تیم‌های EG ،Secret و TNC خیال خود را از حضور در مسابقات TI6 راحت کند. اما سهمیه دوم و Wild card ناحیه چین همچنان پا برجاست و بعد از پیروزی VG جدول مرحله حذفی بدین صورت خواهد بود:

The-International-china-playoff-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgبازی‌های این مرحله از فردا آغاز خواهد شد تا دو روز آینده تکلیف مرحله انتخابی مسابقات نیز مشخص خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده