نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

ناتی داگ: رسیدن به نرخ‌۶۰ فریم در بازی Uncharted 4: A Thief’s End بسیار مشکل است

استودیوی ناتی داگ در گذشته اعلام کرد تجربه‌ی کاربران از بازی Uncharted 4: A Thief’s End را با نرخ‌ ۶۰ فریم به خطر نمی‌اندازند. اما به نظر هرچه روند تولید بازی پیش می‌رود، رسیدن به این مقدار تقریبا برای سازندگان غیرممکن می‌شود. با زومجی همراه باشید.
نیل دراکمن و بروس استارلی، کارگردانان بازی Uncharted 4: A Thief’s End در جلسه‌ی پرسش و پاسخ از سوی طرفداران، در رابطه با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و امکان رسیدن به آن صحبت‌هایی کردند:
رسیدن به این مقدار بسیار مشکل است و این مسئله برای تمام بازی‌ها وجود دارد. رسیدن به این نرخ‌فریم در The Last of Us: Remastered هم مشکل بود، اما کار ساخت این بازی به اتمام رسیده و ما هم به خوبی می‌دانستیم نتیجه‌ی نهایی باید به چه شکل باشد. در حال حاضر تمرکز ما روی پیش‌بردن مرزهای Uncharted 4: A Thief’s End و نمایش هرچه واقعی‌تر بازی است. اما در این بین رسیدن به نرخ‌ ۶۰ فریم با این خصوصیات و میان پرده‌های زنده بسیار مشکل است.
بنابراین باید با واقعیت کنار آمد. براساس چیزهایی که تا به حال از بازی مشاهده کردیم و همان‌طور که مجله‌ی Edge لقب زیباترین بازی نسل بعدی را به Uncharted 4: A Thief’s End داد، بدون شک رسیدن به این نرخ‌فریم با رزولوشن 1080p تقریبا غیرممکن است.
Uncharted 4 A Thief’s End (4) ناتی داگ مثل نسل گذشته در حال پیش‌بردن مرزهای گرافیکی بازی‌های رایانه‌ای است
استودیوی ناتی داگ همچنین امروز در خبری دیگر اعلام کرد تمام تمرکز آن‌ها روی Uncharted 4: A Thief’s End است و فعلا خبری از انتشار Uncharted Collection برای پلی‌استیشن 4 نیست. وقایع بازی سه سال پس از Uncharted 3: Drake’s Deception و در نقطه‌ای که نیتن شکار گنج را رها کرده اتفاق می‌افتد. با این حال با حضور دوباره‌ی سَم، برادر بزرگ نیتن، وی برای نجات جان برادرش و ماجراجویی بزرگی که انتظارش را می‌کشد باری دیگر شکار گنج را آغاز می‌کند. سم و نیتن برای  یافتن گنیجنه‌ی هِنری اَوِری، وارد جنگل‌های ماداگاسکار می‌شوند. Uncharted 4: A Thief’s End بازیکنان را به سفری در سراسر دنیا مثل جنگل‌ و جزیره‌ها ، شهرهای قدیمی، مناطق برفی و بیشتر برای یافتن این گنج می‌برد. Uncharted 4: A Thief’s End اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده