ناتی داگ: رسیدن به نرخ۶۰ فریم در بازی Uncharted 4: A Thief’s End بسیار مشکل است
نیل دراکمن
و
بروس استارلی
، کارگردانان بازی Uncharted 4: A Thief’s End در جلسهی پرسش و پاسخ از سوی طرفداران، در رابطه با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و امکان رسیدن به آن صحبتهایی کردند:
رسیدن به این مقدار بسیار مشکل است و این مسئله برای تمام بازیها وجود دارد. رسیدن به این نرخفریم در The Last of Us: Remastered هم مشکل بود، اما کار ساخت این بازی به اتمام رسیده و ما هم به خوبی میدانستیم نتیجهی نهایی باید به چه شکل باشد. در حال حاضر تمرکز ما روی پیشبردن مرزهای Uncharted 4: A Thief’s End و نمایش هرچه واقعیتر بازی است. اما در این بین رسیدن به نرخ ۶۰ فریم با این خصوصیات و میان پردههای زنده بسیار مشکل است.
بنابراین باید با واقعیت کنار آمد. براساس چیزهایی که تا به حال از بازی مشاهده کردیم و همانطور که مجلهی Edge
را به Uncharted 4: A Thief’s End داد، بدون شک رسیدن به این نرخفریم با رزولوشن 1080p تقریبا غیرممکن است.
استودیوی ناتی داگ همچنین امروز در خبری دیگر اعلام کرد تمام تمرکز آنها روی Uncharted 4: A Thief’s End است و
فعلا خبری از انتشار Uncharted Collection برای پلیاستیشن 4 نیست
. وقایع بازی سه سال پس از Uncharted 3: Drake’s Deception و در نقطهای که نیتن شکار گنج را رها کرده اتفاق میافتد. با این حال با حضور دوبارهی
سَم
، برادر بزرگ نیتن، وی برای نجات جان برادرش و ماجراجویی بزرگی که انتظارش را میکشد باری دیگر شکار گنج را آغاز میکند. سم و نیتن برای یافتن گنیجنهی
هِنری اَوِری
، وارد جنگلهای ماداگاسکار میشوند. Uncharted 4: A Thief’s End بازیکنان را به سفری در سراسر دنیا مثل جنگل و جزیرهها ، شهرهای قدیمی، مناطق برفی و بیشتر برای یافتن این گنج میبرد. Uncharted 4: A Thief’s End اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای
عرضه خواهد شد.
منبع: Segmentnext
نظرات