// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بازیگر نقش جان اسنو در بازی Call of Duty: Infinite Warfare نقش منفی را بازی می‌کند

Call of Duty: Infinite Warfare قصد دارد امسال به ریشه‌ها برگشته و دوباره مخاطبین قدیمی خود را جذب کند. استفاده از شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی ظاهرا یکی از برنامه‌های آن‌ها بوده و در این نسخه به سراغ بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت رفته‌اند.

کمپانی اکتیویژن تعدادی عکس از ضبط حرکات کیت هرینگتون ستاره جوان سریال بازی تاج و تخت منتشر کرده است. این تصاویر مربوط به بازی وی در Call of Duty: Infinite Warfare است که کیت در نقش آنتاگونیست بازی، دریاسالار سِیلن کاچ به ایفای نقش می‌پردازد. اکتیویژن معتقد است که تعقیب و گریزهای شخصیت اصلی بازی و سِیلن کاچ می‌تواند در نوع خود بسیار دراماتیک مهیج باشد.

عکس‌هایی که در متن برای شما قرار دادیم همگی مربوط به استودیویی در لندن می‌شود. تیم سازنده برای اینکه با برنامه‌های کاری کیت هرینگتون پیش بروند مجبور به رفتن به لندن و ضبط حرکات وی در آن‌جا شدند. کیت در حال حاضر در لندن مشغول به بازی در تئاتر دکتر فاستوس است.

کیت تنها هنرپیشه و شخص سینمایی نیست که در نسخه Infinite Warfare حضور دارد. گای ریچی، کارگردن فیلم The Man From U.N.C.LE نیز برای ضبط کردن حرکات کیت هرینگتون در پروژه ساخت بازی حضور دارد. تیلور کورساکی، کارگردان بخش داستانی بازی، در باره حضور و نقش کیت هرینگتون می‌گوید:

کیت نقش مهمی در گروه Settlement Defense Front بازی می‌کند. وی یکی از اشخاص مهم بوده و از طریق وی می‌توانید بفهمید دشمن چه نقشه‌هایی کشیده و یا از چه راه‌هایی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند. کارکردن با وی بسیار لذت بخش بود. کیت تا به حال نقش منفی بازی نکرده و این بهترین فرصت برای وی بود تا بتواند در این زمینه تجربه کسب کند. طی بازی‌اش وی به خوبی خود را در دل نقشی که برعهده داشت جای کرده بود.

بازی Call of Duty; Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین تمامی بسته‌های الحاقی این بازی ابتدا برای پلی‌استیشن ۴ در دسترس خواهد بود.

در آخر نظر شما دوستان چیست؟ آیا کیت هرینگتون می‌تواند در نقش دریاسالار سیلن کاچ بدرخشد؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده