// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

عرضه دو بسته الحاقی جدید برای بازی Shovel Knight تایید شد

از زمان عرضه تا به امروز بازی Shovel Knight تغییرات زیادی را به خود دیده است. از روند گیم‌پلی گرفته تا بسته‌الحاقی اولیه بازی که به صورت مجانی عرضه شد. حال سازندگان از عرضه دو بسته الحاقی دیگر برای بازی خبر داده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یات کلاب، استودیو سازنده بازی Shovel Knight، با عرضه بسته‌الحاقی Plague of Shadows برای این بازی توانسته محبوبیت زیادی را از آن خود کند. Plague of Shadows اولین بسته‌الحاقی داستانی است که برای این بازی عرضه شده و با ارائه بخش داستانی و گیم‌پلی متفاوت مخاطبان را راضی نگه دارد. تغییراتی که تا حد زیادی نحوه گیم‌پلی بازی را عوض کرده است و با ارائه یک داستان جدید و تجربه‌ای تازه در گیم‌پلی توانسته ظاهری جدید از این بازی را به نمایش بگذارد.

حال Yacht Club برای دو شوالیه دیگر بازی که شوالیه شبح و شوالیه شاه است دو بسته‌الحاقی دیگر در نظر گرفته است. هر کدام از این بسته‌ها شامل بخش داستانی مجزا و قابلیت‌های متنوع برای هر شخصیت بوده که باعث تغییراتی در بخش گیم‌پلی بازی می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این دو بسته‌الحاقی منتشر نشده است ولی گفته شده که اول بسته مربوط به شخصیت شوالیه شبح عرضه می‌شود.

تمامی این بسته‌های الحاقی مجانی است و در کنار این‌ها یک بخش چالشی در نظر گرفته شده که بازیکنان می‌توانند همدیگر را محک بزنند. همچنین بالاخره این بازی برای پلتفرم پلی‌استیشن ویتا در ماه مهر با قیمت ۲۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده