نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

استقبال سازنده Mortal Kombat از ساخت بازی با محوریت شخصیت های فیلم های ترسناک

اد بوون، رئیس استودیوهای ندررلم، در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، از ایده ساخت یک بازی مبارزه‌ای با حضور شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک استقبال کرده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

NetheRealm Studios، خالق بازی‌های Mortal Kombat و Injustice، با حضور شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک در بازی‌هایش غریبه نیست. پیش از این شاهد بودیم که چند شخصیت فیلم‌های ترسناک به صورت کاراکترهای قابل دانلود، به بازی مورتال کامبت این استودیو اضافه شده است. با تمام این اوصاف، ساختن یک بازی مبارزه‌ای که فقط در آن شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک وجود داشته باشند، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما Ed Boon، رئیس این شرکت، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت گیم‌اینفورمر انجام داده، از این مسئله استقبال کرده است.

هنگامی که در این مصاحبه از وی در این‌باره سوال شد و پرسیده شد که آیا اصلا چنین ایده‌ای به ذهن آنها خطور کرده، وی در پاسخ گفت:

بله! وقتی که ما در حال انتخاب شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک برای قرار دادن در بازی‌های خود بودیم، این مسئله که یک بازی مستقل با حضور این شخصیت‌ها بسازیم، چندین بار مطرح شد.

این مسئله اول به ذهن من خطور کرد و بعد از آن هم تعدادی دیگر از اعضای تیم به آن شاره کردند. شاید یک روزی این کار را انجام دهیم.

با این حال، سخنان بوون اصلا به این معنی نیست که ساخت یک بازی این چنینی تایید شده باشد اما سخنان وی امیدی تازه را به طرفداران فیلم‌های ترسناک و بازی‌های مبارزه‌ای داد.

پیش از این، ندررلم، چند شخصیت از فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما را درون بازی‌های خود قرار داده بود. از این شخصیت‌ها می‌توان به فردی کروگر، جیسون وورهیز، صورت چرمی و زنومورف مجموعه فیلم‌های بیگانه اشاره کرد. تمامی این شخصیت‌ها در بازی Mortal Kombat X که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود، قابل بازی بودند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این استودیو، ندررلم چندی پیش بازی Injustice 2 را معرفی کرد که قرار است برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

به نظر شما، اگر ندررلم تصمیم بگیرد روزی یک بازی با محوریت شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک بسازد، چه شخصیت‌هایی باید در این بازی قرار بگیرند؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده