نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

رئیس ایکس باکس از بازی جدید Zelda و نینتندو NX تعریف کرد

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در توییتر از دو محصول بزرگ نینتندو برای سال ۲۰۱۷ تعریف کرده است. او عرضه‌ی نینتندو NX را هیجان آور و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را نیز خوب ارزیابی کرده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر دو تا از بزرگترین محصولات نینتندو که در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild  و نینتندو NX را تمجید کرد. در توییتر از وی خواسته شد تا نظراتش در خصوص نینتندو NX را بیان کند و او گفت:

هنگامی که نینتندو یک کنسول جدید عرضه می‌کند لحظه‌ای هیجان آور برای کل صنعت بازی خواهد بود.

در ادامه بدون اینکه از وی سؤالی شود، اسپنسر همچنین به بازی زلدای جدید اشاره کرد و به نظر می‌رسید که او هم همانند خیلی از افراد دیگر از نمایش این بازی در E3 2016 لذت برده باشد. او گفت:

و زلدا در E3 خیلی خوب به نظر می‌رسید.

zelda-breath of the wild -1

NX اسم رمز کنسول بعدی نینتندو است که در مارس ۲۰۱۷ به فروش خواهد رسید. با وجود اینکه ۹ ماه تا زمان عرضه باقی مانده است، ما در خصوص آن چیز زیادی نمی‌دانیم. در شایعات آمده است که NX یک کنسول/کنسول دستی ترکیبی است که از تکنولوژی سطح بالایی استفاده می‌کند.

همچنین Breath of the Wild، زلدای جدید نیز که در E3 مورد بحث قرار گرفت و جزئیات بیشتری از آن به نمایش درآمد، طرفدارانش را به وجد آورده است. این بازی در سال ۲۰۱۷ برای Wii U و همچنین NX عرضه خواهد شد، هر چند هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌توانید صفحه‌ی مخصوص آن در زومجی را دنبال کنید. نظر شما در مورد این دو محصول بزرگ نینتندو چیست؟

منبع: Gamespot 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده