// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

جریمه سنگین بلیزارد برای بازیکنانی که بخش رقابتی Overwatch را نیمه تمام رها می‌کنند

طبق گزارش‌های منتشر شده بخش رقابتی (Competitive Play) بازی Overwatch برای آن دسته از افرادی که بازی را نیمه تمام رها می‌کنند با جریمه‌های سنگینی همراه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گزارش کاربران حاضر در نسخه آزمایشی بخش رقابتی بازی Overwatch، افرادی که به صورت مکرر از حالت Competitive Play خارج شوند با جریمه‌های سنگینی روبرو خواهند شد.

صفحه نمایش پست شده به زیرمجموعه ردیت Overwatch نشان می‌دهد که بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) نه تنها افرادی را مجازات خواهد کرد که بازی را نیمه‌ تمام رها می‌کنند، بلکه این توسعه‌دهنده متخلفین سابقه‌دار را برای تمام فصل‌های Competitive نیز محروم خواهد کرد.

نیمه کاره رها کردن بازی به کسر ۷۵ درصدی امتیازهای XP‌دریافتی منجر خواهد شد.

پیام بالا به گزارش بازیکنان در جریان نسخه آزمایشی بخش رقابتی نشان داده می‌شود. د ر ادامه بلیزارد از گسترش ممنوعیت نیز خبر داده است:

ممکن به مدت‌زمان‌های تصادعی از بازی در بخش رقابتی محروم شوید و حتی به طور کامل از یک فصل این بخش کنار گذاشته شوید.

این شیوه ممنوعیت یک تفاوت بزرگ نسبت به مجازات خروج از حالت بازی سریع «Quick Play» دارد. در این حالت، خروج از بازی به یک هشدار منجر می‌شود. بعد از نمایش هشدار، بازیکنان با همان مجازات کسر ۷۵ درصد روبرو خواهند شد. این جریمه بعد از بازگشت نسبت بازی‌های تمام شده (Games completed) به آستانه بازی‌های انجام شده (Games played) در حالت Quick Play حذف خواهد شد.

این کمپانی با ایجاد قوانین جدید باعث شده است تا بازیکنان قانون‌شکن Overwatch نتوانند به آرامش خود ادامه دهند. موج ممنوعیت‌های بلیزارد اندکی بعد از انتشار بازی آغاز شد و بیش از ۱۵۰۰ متقلب در سراسر جهان به طور دائم از انجام بازی محروم شدند.

اکنون با گذشت مدتی از زمان انتشار حالت Competitive Play در اوایل ماه جاری، کار برروی  این حالت هنوز در حال انجام است و در نتیجه احتمال تغییر ویژگی‌های مختلف موجود در حالت آزمایشی بتا وجود دارد. به لطف قابلیت Public Test Region که دیروز توسط بلیزارد برای رایانه‌های شخصی ویندوز در دسترس قرار گرفت، بازیکنان قادر به امتحان ویژگی‌های جدید هستند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده