// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

آپدیت 1.5.4 بازی Fallout 4 برای پی سی عرضه شد

تازه‌ترین بروزرسانی بازی Fallout 4 اکنون با خارج شدن از مرحله آزمایشی بتا در دسترس بازیکنان رایانه‌های شخصی قرار گرفته است. بروزرسانی 1.5.4 همچنین برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بتسدا اکنون با اتمام مراحل آزمایش بروزرسانی 1.5.4 بازی Fallout 4، این بروزرسانی را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرده است. دارندگان سایر پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز تا هفته آینده بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند. با توجه به جزئیات ارائه شده، 1.5.4، بروزرسانی بزرگی نبوده و قرار نیست ویژگی‌های بزرگ جدیدی را به بازی اضافه کند. هرچند بسیاری از مشکلات کنونی بازی با ارتقاء به بروزرسانی 1.5.4 جهت بهبود در اجرای کلی Fallout 4 رفع خواهند شد.

آپدیت 1.5.4 بازی Fallout 4 با توجه به یادداشت منتشر شده شامل موارد زیر می‌شود:

  • افزایش فضای نوشته و توضیحات ماد برای بهبود در مطلالعه
  • منوی Load Order اکنون با برجسته‌‌ شدن هر متن نوشته مربوط به ماد را نمایش می‌دهد.
  • فیلتر محبوب‌ترین‌ها (Most Popular) اکنون بین روزانه، هفتگی و تمام زمان (پیش‌فرض روزانه) قابل تغییر است.
  • برای زمان گزارش ماد دسته‌بندی گزارش‌ افزوده شده است.
  • منوی Load Order گزینه‌های غیر فعال و حذف تمام ماد‌ها را نمایش می‌دهد.
  • محاسبه امتیازات، اکنون برروی صفحه جزئیات ماد نشان داده می‌شود.

این موارد تنها ویژگی‌های اضافه شده توسط بتسدا هستند؛ علاوه بر این، بروزرسانی برخی بهبود‌های کوچک مانند ثبات کلی و بهبود‌های عملکرد، رفع مشکل از دست رفتن سلاح‌ها و زره‌ها در ماد‌ها و بهبود ثبات در هنگام مقداردهی دوباره برای زمان بارگزاری برخی ماد‌ها را نیز شامل می‌شود.

در حال حاضر، یک ایراد در بروزرسانی 1.5.4 شناسایی شده است که به واسطه آن Vault Tec Workshop و Nuka World، دو بسته‌های الحاقی آینده بازی در منوی افزودنی‌ها به صورت دردسترس نمایش داده می‌شوند. بتسدا از کار برای رفع این مشکل خبر داده است.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده