نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۹

در بازی South Park: The Fractured but Whole امکان بازی با شخصیت مونث وجود دارد

یوبیسافت اخیرا اعلام کرده که در بازی South Park: The Fractured but Whole بر خلاف نسخه پیشین سری South Park امکان بازی با شخصیت مونث نیز وجود دارد. با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از مفرح‌ترین بخش‌های کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 2016 مربوط به نمایش تریلر بازی South Park: The Fractured but Whole بود. یک بازی شاد و سرگرم‌کننده که پس از موفقیت‌های نسخه قبلی سری یعنی South Park: The Stick of Truth قرار است اواخر سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. حال مت استون، سازنده بازی، اعلام کرده که در نسخه جدید این سری امکان بازی با شخصیت‌های مونث نیز وجود خواهد داشت. وی در مورد دلیل عدم امکان بازی با شخصیت‌های دختر در نسخه قبلی گفت:

در نسخه Stick of Truth دختر‌ها یک گروه در بازی بودند که به واسطه یک ماموریت در اواسط بازی با آن‌ها روبرو می‌شدیم. در آن زمان یکی از اعضای تیم گفت که شاید کسی دوست داشته باشد در نقش یک شخصیت دختر بازی کند، با اینکه این ایده عالی بود، ولی امکان عملی کردن آن وجود نداشت. چرا که باید داستان کلی بازی را تغییر می‌دادیم. ولی از همان ابتدای ساخت نسخه جدید یقین داشتیم که می‌خواهیم این ویژگی را به The Fractured but Whole اضافه کنیم.

اضافه شدن شخصیت‌های مونث باعث خواهد شد تا در The Fractured but Whole شاهد پیچیدگی‌های جدیدی در داستان و کلیت بازی باشیم. استون در این مورد گفت:

داستان کلی South Park در مورد چند پسر است که در حال رفتن به این طرف و آن طرف هستند! به همین دلیل هم شاید تصور کنید که این شخصیت‌ها در صورتی که کاراکتر شما دختر باشد، اصلا اهمیتی برایش قائل نخواهند شد. ولی در مجموعه‌های تلویزیونی این مجموعه شاهد بودیم که واقعیت به این شکل نیست و شخصیت‌های دختر هم اهمیت زیادی دارند. ما بر مبنای این مسئله، کاراکتر‌های مختلف بازی را شخصیت‌پردازی کردیم و هریک دیدگاه متفاوتی راجع به این مسئله دارند.

استون در ادامه بازی The Fractured but Whole را با The Division مقایسه و اعلام کرد که بر خلاف The Division که در آن دختر یا پسر بودن شخصیت شما تاثیری در رفتار دیگران با کاراکتران ندارد، در نسخه جدید South Park جنسیت کاراکتر بسیار تاثیرگذار خواهد بود:

من از دوست داران بازی The Division هستیم و در آن شخصیتی شبیه به همسرم ساخته‌ام. گردش در شهر نیویورک و شلیک به دشمنان با کاراکتری که شبیه همسرم است تجربه جالبی است، ولی واقعیت این است که مونث بودن شخصیت من هیچ تاثیری در بازی ندارد. ولی در The Fractured but Whole شرایط اینگونه نخواهد بود و اگر کاراکتر شما دختر باشد، نحوه تعامل دیگر شخصیت‌ها با وی متفاوت خواهد بود.

استون در بخش پایانی صحبت‌های خود هم اعلام کرد که مطمئن است شخصیت‌های دختر محبوبیت بالایی در بازی خواهند داشت. The Fractured but Whole برخلاف The Stick of Truth که توسط استودیو آبسیدن اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) ساخته شده بود، توسط استودیو سن فرانسیسکو یوبیسافت ساخته می‌شود و در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده