نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

نسخه بهبود یافته Final Fantasy XV برای ایکس باکس اسکورپیو عرضه می‌شود

هاجیمه تاباتا عرضه نسخه بهبود‌یافته Final Fantasy XV را به عنوان اولین بازی با پشتیبانی از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو، تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

نخستین بازی کنسول جدید کمپانی مایکروسافت که با اسم رمز پروژه اسکورپیو شناخته می‌شود، رسما تایید شد. بازی Final  Fantasy XV به کارگردانی هاجیمه تاباتا اولین بازی رسمی این کنسول خواهد بود. هاجیمه تاباتا در مصاحبه‌ای که اخیراً با وب‌سایت کوتاکو داشته، تائید کرده است که بازی Final Fantasy XV برای ایکس‌باکس اسکورپیو بروزرسانی خواهد شد.
تاباتا همچنین به وب‌سایت کوتاکو گفت که وی از ساخت کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو اطلاعی نداشته و تنها پس از اینکه مایکروسافت در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2016 به طور رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پرده برداشت، از وجود اینچنین دستگاهی با خبر شد. تاباتا گفت:

من در اتاق انتظار مهمانان در پشت صحنه مراسم منتظر بودم، [تاباتا برای ارائه توضیحاتی پیرامون بازی Final Fantasy XV در جلسه مایکروسافت، بر روی استیج رفت] که ناگهان با خود گفتم اوه، وای، این دیگه چیه؟

زمانی که از او خواسته شد تا نظرات خود درباره ایکس‌باکس اسکورپیو بیان کند، تاباتا گفت که به هیچ وجه حاضر نیست درباره کنسولی که تا به حال با آن کار نکرده است و نقاط ضعف و قوت آن را نمی‌شناسد، صحبتی مطرح کنند. با این حال بر اساس جزئیات و مشخصاتی که مایکروسافت در زمان معرفی محصول بیان کرده، تاباتا گفت که ایکس‌باکس اسکورپیو، پتانسیل بسیار بالایی دارد.علاوه بر این، زمانی که از او سوال شد آیا امکان دارد که بازی Final Fantasy XV برای اجرا روی کنسول جدید مایکروسافت بهینه‌سازی شود؟ تاباتا پاسخ داد:

واقعا فوق‌العاده خواهد بود اگر بتوانیم بازی Final Fantasy XV را برای کنسول‌های جدید نیز ارائه کنیم. حالا که نسل جدید و قدرتمند‌تری از سخت‌افزارها همچون پلی‌استیشن 4K و ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر شده، ما خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم به گیمرها حق انتخاب بیشتری بدهیم تا آن‌ها بتوانند به همان خوبی نسل پیشین از نسل جدید کنسول‌ها نیز لذت ببرند. من به شخصه واقعاً دوست دارم که بتوانم این فرصت را به آن‌ها بدهم.

آیا شما هم از ساخت نسخه بهینه‌یافته بازی Final Fantasy XV برای کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو هیجان‌زده‌اید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده