// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

نیکولاس وگنز به عنوان مدیر نینتندو انگلستان انتخاب شد

نیکولاس وگنز به سمت مدیر نینتندو انگلستان منصوب شد. این اتفاق به دنبال خروج مدیر قبلی از این شرکت رخ داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هفته گذشته بود که سیمون کیمپ(Simon Kemp)، مدیر اسبق نینتندو انگلستان، از خروج از شرکت نینتندو خبر داد. کیمپ که از نوامبر ۲۰۱۲ در این سمت حضور داشت از جمله دلایل خروج خود از نینتندو انگلستان را گزینه‌های شغلی جدید اعلام کرده بود.

اکنون با جدایی سیمون کیمپ از نینتندو، این شرکت نیکولاس وگنز (Nicolas Wegnez) را جایگزین وی کرده است. وگنز چهره‌ای آشنا در نینتندو است که تجربه‌ی حضور در منصب‌های مختلف را به مدت ۲۰ سال دارد. او اخیرا نیز به دنبال ماموریت کمپانی نینتندو در اسپانیا و پرتغال به سمت مدیر بازاریابی و روابط عمومی در نینتندو ابریکا (Ebrica) منصوب شده بود. نیکولاس وگنز از امروز کار خود را به عنوان رئیس نینتندو در انگلستان آغاز می‌کند.

علاوه بر این، ماسیاس همپ‌فلینگ (Matthias Hempfling) هم به عنوان مدیر بازاریابی و روابط عمومی نینتندو انتخاب شده است. همپ‌فلینگ در گذشته مسئولیت مدیریت بازاریابی اروپا در نینتندو اروپا را برعهده داشت. در همین حال، کالپش تیلورهس (Kalpesh Tailorhas) نیز که در گذشته رئیس بخش ارتباطات نینتندو در NOE (نینتندو برای اروپا واقع در فرانکفورد آلمان) بود، اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی اروپا کار می‌کند. همپ‌فلینگ و تیلورهس با ۲۰ سال سابقه حضور در نینتندو تجربه حضور در عرضه محصولات مختلفی از جمله Wii U ،Wii، آمیبو و همچنین 3DS را دارند.

منبع: MCV UK


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده