// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸

نظرسنجی رئیس استودیو ندررلم در رابطه با شخصیت جدید بازی Injustice 2

اکنون با تأیید و رونمایی رسمی از بازی Injustice 2، اد بون رئیس استودیو ندررلم با انتشار نظرسنجی تازه‌ای از طرفداران در رابطه با شخصیت‌های مورد انتظار آنها برای پروژه در حال ساخت سوال‌هایی را مطرح کرده است. در ادامه با نتیجه نظرسنجی همراه زومجی باشید.

با انتشار اولین شایعه‌ها و به دنبال آن انتشار پوستری زیبا از مبارزه بتمن با فلش، استودیو ندررلم (NetherRealm) در نهایت رسما با پخش ویدیویی زیبا از بازی بی‌عدالتی ۲ (Injustice 2) رونمایی کرد. اکنون با گذشت یک روز از معرفی بازی، اد بون (Ed Boon)، رئیس استودیوی ندررلم در کنار سوال در رابطه با انتظارات طرفداران، نظرسنجی تازه‌ای را برروی توئیتر پیرامون موضوع قهرمان‌های جدید منتشر کرده است. در این نظرسنجی، بازیکنان باید دیدگاه خود را در رابطه با انتظار یا عدم انتظار اضافه شدن یکی از شخصیت‌های سوسک آبی (Blue Beetle)، کاپیتان کلد (Captain Cold) و Swamp Thing به بازی Injustice 2 بیان می‌کردند.

با توجه به نحوه سوال پرسیده شده این احتمال وجود دارد که شخصیت پیروز در نظرسنجی نه به عنوان شخصیت‌های اصلی مجموعه، بلکه در قالب یک محتوای قابل دانلود به بازی اضافه شود. این نظرسنجی هم‌اکنون به پایان رسیده و شخصیت Blue Beetle با ۳۹ درصد و تنها ۴ درصد بالاتر از Swamp Thing، بیشترین میزان رأی را از حدود ۱۸/۰۰۰ هزار کاربر توییتر که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند دریافت کرده است.

injustice 2 poll

طبق اعلام ندررلم بازی Injustice 2 در سال ۲۰۱۷ برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده