// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

هفته آینده هشت اسلحه جدید به بازی Splatoon اضافه خواهند شد

بازی Splatoon به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول Wii U شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما دارای طرفداران زیادی است و ظاهرا کمپانی نینتندو قصد ندارد بروزرسانی‌های آن را متوقف کند. هفته‌ی آینده قرار است هشت اسلحه‌‌ی جدید به بازی اضافه شوند.

اینطور که پیداست کمپانی Nintendo قصد ندارد پشتیبانی از بازی Splatoon را متوقف کند. بطوری که قرار است در سالروز این بازی در ۱۸ خرداد ماه (۷ ماه ژوئن) در قالب یک بروزرسانی، ۸ اسلحه‌ی جدید به این بازی موفق و پرطرفدار کنسول Wii U اضافه کند. طبق روال همیشگی، این بسته‌ی جذاب بصورت رایگان در اختیار تمامی کسانی که بازی اصلی را دارند قرار می‌گیرد. این بسته با نام «انتخاب شلدون، نسخه‌ی دوم» (Sheldon’s Pick Vol. 2) معرفی شده که به عنوان دنباله‌ی بسته قبلی با همین نام که در ماه آوریل منتشر شد، در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این ۸ سلاح به طور کلی جدید هستند و دارای ظاهر و امکانات فرعی جدیدی خواهند بود، اما در حقیقت همان سلاح‌های اصلی بازی با مقداری تغییرات در موارد ذکر شده محسوب می‌شوند.

همچنین جالب است بدانید که این بروزرسانی بخشی از یک جشن بزرگ‌تر است که قرار است شامل موارد دیگری از جمله باندل کنسول جدید، شخصیت‌های عروسکی یا آمیبو و لباس‌هایی با طرح این بازی و سایر بازی‌های نینتندو باشد. پیش‌تر در زومجی خواندید که فروش بازی Splatoon در کشور ژاپن از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است و در مطلبی دیگی نیز تریلر مراحل و ابزارهای جدید این بازی را در قالب یک بروزرسانی مشاهده کردید.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده