نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶

بنیاد ESRB بازی Metroid Prime: Federation Force را رده بندی سنی کرد

بنیاد رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی (ESRB) بازی Metroid Prime: Federation Force را درجه‌بندی کرده و آن را برای نوجوانان (T) مناسب دانسته است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Metroid Prime: Federation Force یکی از بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو 3DS است که در تاریخ ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد) سال جاری عرضه خواهد شد. حال بنیاد ESRB آن را رده‌بندی سنی کرده و درجه مخصوص نوجوانان (T) را به آن اختصاص داده است. تنها مورد تاثیر‌گذار در رده‌بندی سنی این بازی «خشونت فانتزی»‌ اعلام شده است. این بنیاد همچنین در ذکر خلاصه بازی اطلاعات جالبی از آن ارائه کرده که به شرح زیر است:

Metroid Prime: Federation Force یک بازی تیراندازی اول‌شخص است که گیمر‌ها در آن کنترل سرباز‌های گروه »Federation» را در اختیار دارند و باید در یک کهکشان تخیلی ماموریت‌های مختلف را انجام داده و با دشمن مبارزه کنند. همچنین گیمر‌ها می‌توانند از تجهیزات مکانیزه نظامی خاصی هم برای پیدا کردن منابع مختلف و درگیری با نیرو‌های فضایی استفاده کنند.

گیمر‌ها در این بازی از سلاح‌های لیزری و موشکی برای کشتن دشمنان استفاده می‌کنند؛ دشمنانی که شامل موجوداتی مثل تایتان یخی، دزدان دریایی فضایی، حشرات عظیم‌الجثه و دروید‌های رباتیک می‌شوند. دشمنان پس از مرگ تکه تکه شده و به ذرات سیاه رنگی تبدیل می‌شوند و در حین جنگ‌ها، شاهد شلیک گلوله، انفجار و داد و فریاد سربازان هستیم.

بازی Metroid Prime: Federation Force اولین بار در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد که البته طرفداران قدیمی سری «متروید» استقبال خوبی از نمایش آن نداشتند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازی در هنگام عرضه می‌تواند تبدیل به اثری موفق شود یا خیر. این بازی توسط استودیو نکست لول گیمز ساخته می‌شود و انتشار آن هم برعهده Nintendo است.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده