نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۷

بازی ماشین سواری WRC 6 رسما معرفی شد

استودیو کیلوتون رسما ساخت بازی ماشین سواری و شبیه‌ ساز رالی WRC 6 را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی تایید کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری WRC یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات رالی است که حال استودیو Kylotonn رسما ساخته شدن نسخه جدید آن را با نام WRC 6 تایید کرده است. این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی و در اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. سازندگان در جریان معرفی بازی، اعلام کردند که برای توسعه آن از بازخورد‌هایی که طرفداران در مورد WRC 5 ارائه کرده‌اند، استفاده شده تا شاهد بهبود‌های زیادی در بازی باشیم. آلن جارنیو، سازنده بازی، در این مورد گفت:

ما ۸ ماه گذشته را صرف بررسی و خواندن نظرات و بازخورد‌های طرفداران در مورد WRC 5 کردیم تا در نسخه جدید مشکلات را رفع و بازی را به یک اثر بهتر تبدیل کنیم.

به نظر می‌رسد یکی از تغییراتی که در این نسخه و به دلیل درخواست طرفداران اعمال شده، باریک‌تر شدن جاده‌ها خواهد بود. جارنیو در این مورد گفت:

بازخورد‌های طرفداران به ما کمک کردند تا سطح انتظارات آن‌ها از یک بازی ریسینگ رالی را بهتر درک کنیم. یکی از مشکلاتی که در مورد نسخه قبلی ذکر می‌شد، بیش از حد عریض بودن جاده‌ها بود که در این نسخه شاهد جاده‌های باریک‌تر با دست‌انداز‌های بیشتر خواهیم بود. مورد بعدی که طرفداران از آن گله داشتند، کوتاه بودن برخی مسیر‌ها بود که در این نسخه مسیر‌های جدید و طولانی‌تری طراحی شده‌اند و همچنین مسیر‌های قبلی هم دست‌خوش تغییراتی شده‌اند تا طولانی‌تر و چالش بر‌انگیز‌تر باشند.

سازندگان اعلام کردند که طی روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از این بازی ارائه خواهند کرد و همچنین در جریان نمایشگاه E3 2016 شاهد نمایش تریلر گیم‌پلی آن خواهیم بود. WRC 6 بازی رسمی رقابت‌های رالی «FIA World Rally Championship» است و شامل هر ۱۴ راند مسابقات سال ۲۰۱۶ خواهد بود که در آن‌ها شاهد رانندگان و تیم‌های واقعی نیز هستیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده