// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳

تا به حال بیش از ۵ میلیون گیمر به انجام بازی The Crew پرداخته‌اند

با این که بازی The Crew به هیچ وجه در سطح انتظاراتی که از آن می‌رفت عمل نکرد ولی با این‌حال تعداد بالای ۵ میلیونی گیمرهای این بازی نشان دهنده فروش خوب آن است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

طبق اعلام یوبیسافت بازی MMO  و جهان باز  The Crew تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته و سازندگان به مناسبت این موضوع اقدام به انتشار برخی از رازهای مخفی بازی که تاکنون  اکثر بازیکنان متوجه آن موضوع نشده‌اند کند.

استودیو Ivory Tower برخی از  رازها و ایستراگ‌های بازی را در سایت پلی‌استیشن بلاگ منتشر کرد مواردی که ممکن است بسیاری از گیمران از وجود آن‌ها روحشان هم خبر نداشته باشد. به هر حال اگر فردی صبور و بادقت باشید احتمالاً برخی از مواردی که در زیر آمده است را کشف کرده‌اید ولی اگرتاکنون متوجه  این رازها نشده‌اید با توضیح مختصر سازندگان همراه باشید:

سعی ما بر این بود تا در جهان بازی رازهایی از آثار فاخر هالیوودی قرار دهیم یکی از این موارد به فیلم تحسین شده آلفرد هیچکاک، «پرندگان» (The Birds) بازمی‌گردد. در یکی از صحنه‌ها شاهد حمله دسته‌ای از کلاغ‌ها به دانش‌آموزان فراری از مدرسه هستیم حال اگر شما به شمال سان‌فرانسیسکو و به ساحل بودگا بروید شاهد جمعی از کلاغ‌ها در مقابل سمبل مدرسه هستید. راز بعدی مربوط به فیلم «بیل را بکش» (Kill Bill) است اگر شما به Monument Valley بروید و به سمت غرب جاده نگاهی بیاندازید شاهد یک کپی برابر اصل از کلیسایی هستید که در آن بئاتریکس کیدو (عروس) سفر خود را برای انتقام شروع می‌کند.

اگر دوست دارید راز‌های بیشتری را متوجه شوید به پلی‌استیشن بلاگ سر زده یا خودتان آن‌ها را پیدا کنید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده