نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

بسته الحاقی Warlords of Draenor بازی World of Warcraft هم‌اکنون رایگان است

جدیدترین بسته‌ی الحاقی World of Warcraft، که با نام Warlords of Draenor شناخته می‌شود، هم‌اکنون با خریداری این بازی به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با زومجی همراه باشید.

پنج بسته‌ی الحاقی اول World of Warcraft هم‌اکنون بدون نیاز به صرف هزینه‌ای همراه با بازی اصلی به‌طور یک‌جا به دست خریداران می‌رسند. آخرین بسته‌ی الحاقیِ منتشر شده، که Warlords of Draenor نام دارد، چندی پیش به صورت ناگهانی از فروشگاه بتل دات نت برداشته شده بود. اما حال، مسئول ارتباط با مشتریان کمپانی بلیزارد در انجمن ردیت دلیل این کار را اعلام کرده است. به گفته‌ی او، دلیل پاک شدن این بسته‌ی الحاقی از فروشگاه بتل دات نت، رایگان شدن آن بوده است.

بسته‌ی الحاقی Warlords of Draenor در ماه آوریل سال جاری شاهد یک تغییر قیمت بود؛ تغییر قیمتی که بهای آن را به ۱۰ دلار رساند. با تهیه کردن این بسته، سطح یا همان Level شخصیت بازیکن در بازی تا سطح ۹۰ بالا می‌رفت؛ ولی مشخص نیست که آیا با خریداری نسخه‌ی اصلی بازی (که اکنون هر پنج بسته‌ی الحاقی را شامل می‌شود) هم این مورد در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت یا خیر. صفحه‌ی بازی World of Warcraft در فروشگاه بتل دات نت هنوز اشاره‌ای به این افزایش سطح نکرده است.

بسته‌ی الحاقی Warlords of Draenor در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با خود، کیفیت بصری بالاتر و انیمیشن‌های جدیدی را به بازی World of Warcraft آورد. این بسته همچنین به بازیکنان امکان می‌داد که پایگاه‌هایی بسازند و سازه‌هایی مانند اسلحه‌خانه و کارگاه را در آن‌ها قرار دهند.

رایگان شدن Warlords of Draenor قرار است طرفداران بلیزارد را برای بسته‌ی الحاقی بعدی، که Legion نام دارد، آماده کند. بسته‌ی Legion قرار است در تاریخ ۳۰ اوت (۹ شهریور) منتشر شود و محتویات ویژه‌ای همچون کلاسِ جدید Demon Hunter و افزایش مقدار Cap بازی (سطح بیشینه) تا سطح ۱۱۰ را در کنار معرفی سیاه‌چاله‌ها و Raidهای جدید به‌همراه داشته باشد. به‌علاوه، با تهیه‌ی این بسته‌ی الحاقی، سطح شخصیت شما تا سطح ۱۰۰ افزایش پیدا خواهد کرد.

World of Warcraft هم‌اکنون ۲۰ دلار قیمت دارد و با تهیه کردن آن، از یک ماه اشتراک رایگان برخوردار خواهید شد. بعد از آن اگر تمایل داشتید، می‌توانید با پرداخت ماهانه ۱۵ دلار به بازی بپردازید و اگر بخواهید به صورت یک‌جا هزینه‌ی چند ماه را پرداخت کنید، مبلغِ پرداختی شامل تخفیف خواهد شد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده