نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

جمع آوری بیش از سه و نیم میلیون پوند در کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Dark Souls

کمپین بازی رومیزی Dark Souls در وب‌سایت کیک‌استارتر با یک موفقیت فوق‌العاده به پایان رسید و موفق شد تا آخرین دقایق، بیش از سه و نیم میلیون پوند جمع آوری کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که کمپینی در وب‌سایت سرمایه‌گذاری جمعی کیک‌استارتر برای ساخت بازی رومیزی دارک سولز راه افتاد. این کمپین، در ابتدا هدفی ۵۰ هزار پوندی داشت که توانست تنها در سه دقیقه به این هدف دست پیدا کند.

محتوای نسخه‌ی پایه‌ی بازی رومیزی Dark Souls محتوای نسخه‌ی پایه‌ی بازی رومیزی Dark Souls

از آن زمان به بعد،‌ پشتیبانی طرفداران از این کمپین ادامه داشت و پیش‌بینی می‌شد که کمپین Kickstarter بازی، کار خود را با حدود سه و نیم میلیون پوند به اتمام برساند. حال بعد از یک ماه که از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای این کمپین می‌گذرد، رقمی معادل ۳/۷۷۰/۰۰۰ پوند (حدوداً معادل ۵/۴ میلیون دلار) توسط بیش از سی هزار کمک‌کننده به دست آمده است.

آخرین باری که صفحه بازی به روز شد،‌ اعلام شده بود در صورتیکه بازی بتواند سه میلیون و ششصد هزار پوند جمع کند،‌ قابلیت جدیدی به نام Horace the Hushes به آن اضافه خواهد شد. گرچه هدف نهایی کمپین که رقم ۴ میلیون پوند بود محقق نشد، اما تمام کسانی که به ساخته شدن این بازی رومیزی کمک کردند یک نسخه از آن را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر، تاریخ عرضه بازی رومیزی Dark Souls، ماه آوریل سال ۲۰۱۷ (فروردین / اردیبهشت ۱۳۹۶) اعلام شده است.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده