نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

اید سافتور: DOOM جاه طلبانه ترین بازی است که تا به حال ساخته ایم

بالاخره بازی مورد انتظار DOOM منتشر شد و با اینکه هنوز واکنش طرفداران نسبت به این اثر مشخص نشده است، اید سافت‌ور، سازنده بازی، اعلام کرده است که این اثر، جاه‌طلبانه‌ترین محصول این استودیو تا به امروز است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی مورد انتظار دووم، بالاخره عرضه شد و طرفداران پرشمار این مجموعه توانستند نسخه جدید آن را بازی کنند. این بازی توسط استودیو id Software ساخته شده و بتسدا وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. بنا به گفته‌ سازندگان، آنها سعی کردند در این بازی به ریشه‌های DOOM بازگردند و گیم‌پلی سریع و کلاسیک آن را با المان‌های مدرن ترکیب کرده‌اند. حال اید سافتور،‌ سازنده بازی اعلام کرده که این اثر، جاه‌طلبانه‌ترین بازی آنها تا به حال بوده است. یکی از نمایندگان اید سافتور در این‌باره گفت:

از اکشن سریع و خشن بخش تک‌نفره بازی گرفته تا رقابت نزدیک و سنگین در بخش چندنفره و قابلیت‌های بی‌شمار SnapMap، ما راه‌های مختلفی را برای شما ایجاد کرده‌ایم تا از بازی لذت ببرید. ما امیدواریم که شما از تجربه بازی به اندازه ما لذت ببرید. ما خیلی مشتاق هستیم که شما تجربیاتی را در این بازی خلق کنید که تا پیش از این حتی تصورش هم برای شما ممکن نبود.

در ادامه، این نماینده id Software از منابع الهام قسمت جدید دووم سخن گفت. بنا به گفته‌های او، اعضای این استودیو،‌ علاوه بر الهام گرفتن از نسخه‌های قدیمی این بازی، منابع الهام دیگری نیز داشتند:

اگر شما از کسانی هستید که پیش از این تجربه بازی کردن مجموعه DOOM را داشتید، ما می‌خواهیم از شما تشکر کنیم و امید داریم که بازی هم برای شما آشنا باشد و هم شما تجربیات جدیدی را در آن کشف کنید. اگر این اولین تجربه شما از بازی‌های دووم است، می‌خواهیم به شما خوشامد بگوییم. یک شات‌‌گان بردارید و شروع کنید به کشتن شیاطین!

در انتها نیز نماینده اید سافتور از طرفداران این مجموعه تشکر کرد و نوید خبرهای خوبی در آینده را داد:

ما به دلیل پیشتیبانی فوق‌العاده‌تان،‌ از شما تشکر می‌کنیم. ما در زمان ساخت DOOM، اوقات بسیار خوبی را داشتیم. فقط می‌خواهیم این را به شما بگوییم که ما برنامه‌های زیادی برای آینده این بازی داریم و قصد داریم بروزرسانی‌ها،‌ ویژگی‌ها و موارد اضافی دیگری را در آینده به بازی اضافه کنیم. این تازه آغاز راه است!

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده