نویسنده: deleted account
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

کنسول پلی استیشن نئو احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

به استناد گزارش منتشر شده توسط یک توزیع کننده فرانسوی بازی‌های ویدیویی، کنسول ارتقا یافته سونی که با اسم رمز پلی‌استیشن نئو از آن یاد می‌شود، در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور-مهر ۹۵) عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

به تازگی یک توزیع‌کننده‌‌ی فرانسوی بازی‌های ویدیویی، مجددا بر تمامی شایعات مربوط به نسخه ارتقا یافته کنسول پلی‌استیشن 4  دامن زده است. اخیرا در پستی که بر روی وب‌سایتِ فرانسوی BourSeir منتشر شده است، اینیلِک مالتی‌مدیا اعلام کرده که کنسولِ پلی‌استیشن 4.5 قرار است در «نیمه اول سال مالیِ این کمپانی» به بازار عرضه شود. نیمه اول سال مالی کمپانی اینیلک مالتی‌مدیا محدوده تاریخی آوریل - سپتامبر ۲۰۱۶ را شامل می‌شود.

این تاریخِ تایید نشده به نحوی می‌تواند مهر تاییدی بر عرضه پلی‌استیشن نئو قبل از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR باشد؛ این هدست قرار است در ماه اکتبر عرضه شود. حتی گزارش‌های اخیر نیز قبلا چنین چیزی را اعلام کرده بودند و حال با این گزارشِ جدید، امکان صحت این موضوع بالا می‌رود.

ظاهرا کنسول جدید - که فعلا پلی‌استیشن نئو / 4.5 نامیده شده - از بسیاری از جهات قدرتمندتر و ارتقایافته‌تر تر از کنسول پلی‌استیشن 4 فعلی است. به نظر می‌رسد قرار است بازی‌هایی که پس از عرضه این کنسول منتشر شوند، از حالتی به نام «حالت نئو» (Neo Mode) پشتیبانی کنند که با فعال‌سازی آن، ویژگی‌های مربوط به پلی‌استیشن نئو نیز فعال می‌شوند. البته گفته شده که تمامی بازی‌ها بر روی پلی‌استیشن 4 فعلی اجرا خواهند شد.

همچنین اخیرا مدیرعامل کمپانی یوبیسافت تایید کرد که پس از این نسل، شاهد کنسول‌های دیگری نیز خواهیم بود. در دیگر اخبار مرتبط به پلی‌استیشن نئو شاهد نارضایتی اکثر توسعه‌دهندگان از این کنسول بودیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این کنسول، حتما زوم‌کست زومجی درمورد این کنسول را تماشا کنید.

با توجه به تمامی اطلاعات منتشر شده، باور این موضوع که پلی‌استیشن نئو وجود خارجی نداشته باشد کمی سخت است؛ با این حال باید منتظر ماند و دید که در آینده سونی چه جوابی به این اتفاقات خواهد داد. مطمئنا E3 امسال، همه چیز را مشخص خواهد کرد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده