نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲

احتمال رونمایی از بازی جدید یوبیسافت پیش از نمایشگاه E3 2016

قرار است به زودی اطلاعات رسمی تازه‌ای از بازی جدید و مرموز یوبی سافت که اوایل سال جاری میلادی درباره‌اش اخباری منتشر شده بود، ارائه شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان جلسه درآمدهای کمپانی یوبیسافت که چندی پیش برگزار شد، الین مارتینز، یکی از مدیران این کمپانی اعلام کرد که در نمایشگاه E3 2016، به طور رسمی از بازی جدید این کمپانی فرانسوی رونمایی می‌شود. در همین حین، ایو گیلمو، مدیرعامل Ubisoft، به میان سخنان مارتینز آمد و گفت این امکان وجود دارد که پیش از آغاز نمایشگاه، از این بازی رونمایی شود. یکی از نمایندگان یوبی‌سافت، از ارائه جزئیات بیشتر درباره تاریخ این رونمایی خودداری کرد.

در ماه فوریه (بهمن) و در جریان جلسه سرمایه‌گذاران یوبی‌سافت، مارتینز اعلام کرده بود که بازی جدید آنها، تمرکز اصلی خود را برروی بخش چندنفره گذاشته است. با این حال وی افزوده بود که این بازی، دارای یک بخش تک‌نفره قدرتمند نیز خواهد بود.

با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این بازی در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول جدید در سال مالی ۲۰۱۶ - ۲۰۱۷ که از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین) آغاز می‌شود و در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) پایان می‌یابد، در دسترس کاربران قرار بگیرد.

علاوه بر انتشار این بازی جدید در سال مالی ۲۰۱۶ - ۲۰۱۷، یوبی‌سافت قصد دارد بازی‌هایی از قبیل For Honor و South Park: The Fractured But Whole و Ghost Recon Wildlands و بازی تازه معرفی شده Watch Dogs 2 را در این سال مالی منتشر کند.

در جریان جلسه‌ درآمدهای این کمپانی، یوبی‌سافت اعلام کرد که در نمایشگاه E3، تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌های آنها نیز مشخص می‌شود. چندی پیش نیز یوبی‌سافت به صورت رسمی تاریخ و ساعت برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه امسال E3 را اعلام کرده بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده