// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۹

اکتیویژن ساخت نسخه جدید بازی Skylanders را تایید کرد

تقریبا هر سال شاهد عرضه نسخه‌ی جدیدی از بازی Skylanders، محصول مشترک Vicarious Visions و Beenox هستیم که انتشار آن را اکتیویژن بر عهده دارد. امسال نیز خبر ساخت نسخه‌ی جدید توسط این کمپانی تایید شد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اکثر طرفداران، کمپانی Activision را به خاطر مجموعه‌هایی که هر سال نسخه‌ی جدید از آنها منتشر می‌شود می‌شناسند؛ مانند مجموعه‌ی محبوب Call of Duty. اما این تمام ماجرا نیست و در آثار منتشر شده توسط این کمپانی بزرگ می‌توان مجموعه‌های دیگری مانند سری فانتزی Skylanders را هم دید که ۵ سال پیاپی شاهد انتشار نسخه‌های مختلف آن هستیم و اینک نیز قرار است نسخه‌ی ششم مجموعه در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. اخیرا و طی گزارش مالی که این کمپانی از فروش سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی منتشر کرده اعلام شد که قرار است نسخه‌ی جدید Skylanders در اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر شود:

کمپانی اکتیویژن انتظار دارد که امسال شاهد ساخت و انتشار نسخه‌ی جدید سری Skylanders، در کنار سریال تلویزیونی و جذاب Skylanders Academy، به منظور بزرگداشت این مجموعه از بچه‌های دوست‌داشتنی باشیم.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر ساخته شدن مجموعه‌ی تلویزیونی با همین نام به گوش می‌رسید که طبق زمان‌بندی‌ها قرار است امسال پخش شود. علی‌رغم اینکه Skylanders به عنوان بزرگترین بازی با حال و هوای اسباب‌‌بازی شناخته می‌شود و در بین کودکان بسیار شناخته شده است، اینطور به نظر می‌رسد که سازندگان آن انتظار فروش کمتری نسبت به نسخه‌ی سال قبل دارند.  این بازی که همیشه وسیله‌ی جدید برای معرفی در آستین دارد، به همراه خودروهایی از نسخه‌ی قبلی یعنی Skylanders: SuperChargers، باید دید چگونه اثری خواهد بود و از چه راهی قرار است مانع کاهش فروش این نسخه شود.

امسال می‌تواند یک فرصت خوب برای سازندگان این بازی تلقی شود؛ از آنجایی که بازی Disney Infinity که شاید بتوان آن را رقیب Skylanders دانست، در سال جاری نسخه‌ی جدیدی منتشر نکرده است. پیش‌تر نیز خبر معرفی بازی موبایلی Skylanders: Battlecast را در زومجی مشاهده کردید.

منابع:  AttackoftheFanBoy, SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده